006.jpg

Опікунська рада при органі опіки та піклування під головуванням заступника міського голови Альони ДМІТРЄВСКОЙ на засіданні 5 січня підбила підсумки роботи за 2016 рік.

За цей період розглянуто 87 заяв, що стосувались питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами.

Згідно з наданими пропозиціями прийнято 12 рішень виконавчого комітету з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, скарг на дії опікунів, укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних тощо.

Взято участь у 155 судових засіданнях, що на 12 засідань (8,4 %) більше, ніж у 2015 році. Як наслідок, над 50 особами встановлено опіку, надано дозвіл на укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних з метою покращення житлово-побутових умов та захисту майнових прав підопічних восьми опікунам.

Оновлювався та підтримувався в актуальному стані реєстр недієздатних повнолітніх осіб, до якого внесено 422 справи.

Згідно із затвердженими графіками проведено 549 обстежень житлово-побутових умов недієздатних осіб, що на 72 (15,1 %) більше ніж у попередньому році.
Надано методичну допомогу з питань опіки та піклування 572 громадянам, це на 58 осіб або 11,3 % більше показника минулого року, що свідчить про підвищення обізнаності мешканців міста про можливості отримати ці послуги, видано 505 посвідчень опікуна, в тому числі в 2016 році – 95.

Засідання опікунської ради відбуваються кожної першої середи місяця за адресою: майдан. Незалежності, 2, каб. 78 (5-й поверх).

Допомогу з питань, що належать до компетенції опікунської ради, можна отримати за адресою: м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, каб. 210 та 211, тел.: 60-45-21, 60-44-48.

Опікуни та піклувальники мають надати звіти роботу за 2016 рік до 1 лютого 2017року. Станом на 1 січня прозвітували 98 осіб.