006.jpg

Освітяни Сум взяли участь у І Всеукраїнській науково-методичній конференції «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика».

На заході, організованому обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, Суми представляли методисти Інформаційно-методичного центру та 25 педагогів (вчителі гімназії № 1, Олександрівської гімназії, НВК «Просперітас», шкіл № 3, № 5, № 9, № 10, № 12, № 17, № 22, № 24, № 29, ДНЗ № 1, № 13, №14, Палацу дітей та юнацтва).

Упродовж пленарного засідання педагоги мали можливість обговорити актуальні питання навчально-виховного процесу в контексті Концепції Нової української школи, розглянути головні принципи, завдання, напрями діяльності української освіти на сучасному етапі, що вимагає якісного професійного вдосконалення діяльності педагогічних кадрів, необхідності подальшого формування й розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів.

Заступник директора з навчально-методичної роботи Палацу дітей та юнацтва Лариса НІКОЛАЄНКО та учитель фізичної культури школи № 29 Вадим КОГУТ порушили у своїх доповідях актуальні питання підвищення професійної компетентності педагога шляхом організації самоосвітньої діяльності, володіння знаннями про взаємозв’язок психічного й фізичного здоров’я школярів як складової особистісно-професійної компетентності вчителя фізичної культури.

Реалізація тематичних напрямів конференції здійснювалась на семи секційних засіданнях («Особистісно-професійна компетентність педагога дошкільної освіти»; «Особистісно-професійна компетентність педагога початкової освіти»; «Професійна компетентність учителя освітніх галузей «Природознавство», «Фізична культура та здоров’я»; «Особистісно-професійна компетентність педагога мистецької та технологічної галузей Державного стандарту»; «Особистісно-професійна компетентність педагога фізико-математичних дисциплін»; «Професійна соціально-гуманітарна компетентність педагога»; «Особистісно-професійна компетентність педагога позашкільної освіти»), що проводилися у формі круглих столів, освітньо-тренінгових майданчиків (тренінгів, майстер-класів), в роботі яких взяли участь і педагоги Сум.

Конференція дала можливість педагогам презентувати власний досвід роботи за певним напрямком та ознайомитись із досвідом колег із інших навчальних закладів міста, області, країни.