Фонд Східна Європа оголосив кілька конкурсів у рамках проекту «Публічні бюджети від А до Я: Інформування, активізація та залучення громадянського суспільства».
У рамках Конкурсу на розробку інформаційних відеоматеріалів будуть профінансовані проекти, подані громадськими організаціями у партнерстві з медіа, які розроблять сценарії та виготовлять відеоролики для підвищення бюджетної грамотності громадськості та для подальшого використання громадськими організаціями у проведенні широкомасштабної просвітницької кампанії. Заявки на цей конкурс приймаються до 12 квітня.
До цієї ж дати можна подавати заявки на участь у Конкурсі грантів для проведення адвокаційних кампаній, що має на меті підвищити прозорість бюджетів, сприяти створенню ефективних процедур громадської участі у формуванні бюджетів; сприяти створенню ефективних процедур громадської участі у формуванні бюджетів та моніторингу їх виконання; підвищити обізнаність громадськості про бюджетний процес, планування та управління бюджетами різного рівня та спроможність місцевих ОГС у питаннях формування бюджетів та моніторингу використання бюджетних коштів; розробити кращі практики для забезпечення підзвітності публічних коштів, їх широке поширення та застосування.
Конкурсом грантів на проведення інформаційних кампаній передбачено надання грантів для проведення інформаційно-просвітницьких кампаній на тему бюджетної прозорості, залучення та участі громадян, популяризації кращих практик забезпечення підзвітності публічних коштів тощо. Конкурс має на меті мотивувати місцеві громадські організації та активних громадян брати участь у моніторингу публічних фінансів та бюджетних процесах. Термін подачі заявок - 12 квітня.
У рамках Конкурсу на розробку концепції Методології оцінки прозорості місцевих бюджетів буде відібрано експертну групу, завданням якої стануть: аналіз національних та міжнародних аналогів Методології оцінки прозорості місцевих бюджетів; розробка концепції та плану реалізації Методології оцінки, або адаптація кращого національного чи міжнародного досвіду до завдань Методології оцінки; розробка критеріїв Методології оцінки, що мають бути максимально зрозумілими, зручними та уніфікованими для різних міст; розробка методологічних матеріалів-інструкцій для практичної реалізації Методології оцінки; участь в спеціальному семінарі-тренінгу для фахівців органів місцевого самоврядування, асоціацій, організацій громадянського суспільства та їх мереж з практичної реалізації Методології оцінки; надання підтримки та консультацій фахівцям органів місцевого самоврядування, асоціацій, організацій громадянського суспільства та їх мереж в процесі практичної реалізації Методології оцінки; підготовка концепції технічного завдання та надання консультаційної допомоги команді ІТ-спеціалістів у процесі розробки онлайн-ресурсу. До участі в конкурсі запрошуються експерти чи групи експертів. На заявки від охочих чекають до 27 березня.
Детальніше про конкурси за цим посиланням
Контактна особа: Юрій ПІСКАЛЮК, Фонд Східна Європа, менеджер програм, тел/факс: (+380 44) 200-38-24/25/26, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Нагадаємо, проект «Публічні бюджети від А до Я: Інформування, активізація та залучення громадянського суспільства» реалізується Фондом Східна Європа та Фундацією польсько-української співпраці ПАУСІ за фінансової підтримки Європейського Союзу та проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС).
Метою проекту, який розпочався в вересні 2016 року, є залучення широких кіл громадськості, ЗМІ, організацій громадянського суспільства (ОГС) до процесів моніторингу публічних фінансів та формування державного та місцевих бюджетів. В рамках проекту проводяться аналітичні дослідження та розробляються рекомендації для органів місцевого самоврядування та уряду України з питань підвищення прозорості бюджетного процесу та залучення громадськості, здійснюються заходи з підвищення компетенцій громадських організацій в сфері публічних фінансів, створюються інноваційні IT рішення для інформування та участі громадян. Проект також працює з журналістами та мас-медіа з метою спільного планування та проведення інформаційних кампаній для донесення складної економічної інформації до аудиторії у простій та зрозумілій формі.