003.jpg

На останньому в минулому році засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування міської ради під головуванням заступника міського голови Альони ДМІТРЄВСКОЙ підбили підсумки роботи за 2017 рік.

Всього з початку року розглянуто 61 заява, що стосувалась питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами.

Згідно з наданими пропозиціями прийнято 12 рішень виконавчого комітету з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, скарг на дії опікунів, укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних тощо. Прийнято участь у 105 судових засіданнях. Як наслідок, над 29 особами встановлено опіку, надано дозвіл на укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних з метою покращення житлово-побутових умов та захисту майнових прав підопічних дев’яти опікунам.

Оновлюється та підтримується в актуальному стані реєстр недієздатних повнолітніх осіб, до якого внесено 448 громадян.

Згідно із затвердженими графіками проведено 547 обстежень житлово-побутових умов недієздатних осіб, 649 громадянам надано методичну допомогу з питань опіки та піклування (це на 77 осіб або 11,3% більше показника минулого року), видано 44 посвідчення опікуна.

Засідання опікунської ради у цьому році буде проводитись кожний останній вівторок місяця за адресою: майдан Незалежності, 2, каб. 78 (5-й поверх).

Допомогу з питань, що належать до компетенції опікунської ради, можна отримати за адресою: м. Суми, вул. Харківська, 35, каб. 210 та 211, тел. 60–45–21, 60–44–48.

Разом з тим, департамент соціального захисту населення нагадує опікунам та піклувальникам про необхідність надання звітів про їх роботу за 2017 рік до 1 лютого поточного року, на сьогоднішній день вже прозвітували 134 опікуни.