0010.jpg

Торік у Сумах можливістю подати документи для призначення допомоги при народженні дитини в електронній формі скористалась 81 особа.

Сама ж електронна послуга, яку запровадили в Міністерстві соціальної політики, Міністерстві юстиції та Державному агентстві з питань електронного урядування, стала доступна з березня 2017 року.

Основними перевагами нової опції є те, що нею можна скористатись, не виходячи з дому чи офісу цілодобово. При цьому перелік необхідних документів зведено до мінімуму.

Для того, щоб оформити допомогу при народженні, скористувавшись послугою онлайн, необхідно заповнити електронну форму заяви на сайті Мінсоцполітики, засвідчивши електронним цифровим підписом. Заповнена заява потрапляє автоматично через виплатну систему Мінсоцполітики до управління соціального захисту за місцем реєстрації заявника, де перевіряються подані документи і призначається допомога.

Але треба врахувати і той факт, що заява може бути відхилена. Причиною цьому може бути: подання заяви не за місцем реєстрації; некоректно оформлена заява (помилки в серіях, номерах свідоцтва про народження дитини, адреси проживання чи місця реєстрації, невідповідність електронного цифрового підпису і даних заявника); відкриття рахунку в банківській установі, яка відсутня на території міста або відкриття рахунку, не передбаченого для соціальних виплат.