001.jpg

Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у межах наданих повноважень щодня розглядає скарги громадян з питань захисту прав споживачів та порушень правил торговельного обслуговування в об’єктах торгівлі, закладах ресторанного господарства, підприємствах побутового обслуговування населення та ринках міста.

Минулого тижня спеціалістами відділу опрацьовано шість скарг, під час розгляду яких проведено роз’яснювальну роботу з покупцями і з продавцями щодо вимог Закону України «Про захист прав споживачів» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів».

За тиждень:

  • повернуто кошти споживачу за блузу жіночу (1,4 тис. грн.), яка не підійшла за розміром;
  • організовано проведення ремонту взуття з усунення прихованих недоліків;
  • повернуто кошти споживачу за холодильник «Снайге» (7,4 тис. грн.), який не підійшов покупцю за параметрами;
  • надано відмову покупцю у поверненні коштів за мобільний телефон «IPhone», у зв’язку з тим, що він був у використанні та недолік, вказаний заявником, не є суттєвим і на якість роботи телефона не впливає;
  • надано відмову споживачу у поверненні коштів за золотий ланцюжок, у зв’язку з виявленими механічними пошкодженнями, що виникли з вини споживача; підприємцем проведено гарантійний ремонт золотого виробу;
  • опрацьовано скаргу заявника щодо незадовільного обслуговування покупця (10-річного учня), а саме: обрахування при покупці продовольчих товарів на суму 10 грн. З працівниками магазину опрацьовано питання забезпечення дотримання вимог пункту 23 Постанови КМУ від 15 червня 2006 року № 833 «Порядок провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» в частині розрахунку з покупцями за придбаний товар, особливо дітей;
  • опрацьовано скаргу заявника щодо розбіжності ціни на продовольчий товар на ціннику, зазначеному на вітрині магазину, та вартості товару при розрахунку на касі; працівникам надано роз’яснення щодо дотримання вимог статей 15, 19 ЗУ «Про захист прав споживачів» та п. 12 «Інструкції про порядок позначення роздрібних цін на товари народного споживання в підприємствах роздрібної торгівлі та закладах ресторанного господарства»; заявнику повернуто кошти у сумі 12 гривень.

Загалом за січень розглянуто 32 скарги, з них вирішено на користь споживача 26 або 80%, повернуто коштів споживачам у сумі 8,8 тис. гривень.

Торік спеціалістами відділу вивчено 346 скарг, із них вирішено на користь споживача 311 або 90%, за результатами опрацювання скарг, за неякісно надані послуги та придбані неякісні товари повернуто коштів споживачам у сумі 138,8 тис. гривень.