РОЗДІЛ Ι. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відділ у справах сім’ї, молоді та спорту Сумської міської ради (далі - Відділ) утворюється Сумською міською радою та є її виконавчим органом.
1.2. Відділ підзвітний і підконтрольний Сумській міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Сумської міської ради та міському голові міста Суми.
1.3. Відділ не є юридичною особою, має печатку із своїм найменуванням.
1.4. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», іншими законами України, указами і розпорядженнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами, рішеннями Сумської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
У межах своїх повноважень Відділ організовує виконання нормативно-правових актів у сфері сім’ї, молоді, фізичної культури та спорту, здійснює контроль за їх реалізацією.
1.5. Відділ забезпечує організацію здійснення власних повноважень та делегованих повноважень органів виконавчої влади (за належністю), визначених підпунктами 1,2,8,9 пункту „а” та підпунктами 2,5,7,8,9 пункту „б” статті 32 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”.
1.6. Працівники Відділу утримуються за рахунок коштів міського бюджету. На працівників Відділу поширюється дія Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
РОЗДІЛ II. СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВІДДІЛУ
2.1. Штати Відділу затверджуються Сумською міською радою, штатний розпис - міським головою м. Суми.
2.2. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду розпорядженням міського голови м. Суми за рекомендацією конкурсної комісії Сумської міської ради і звільняється з посади розпорядженням міського голови м. Суми відповідно до чинного законодавства України.
2.3. Начальник Відділу здійснює керівництво роботою Відділу та несе відповідальність за виконання покладених на нього обов’язків, відповідно до посадової інструкції.
2.4. У разі відсутності начальника Відділу його обовۥязки виконує заступник начальника Відділу або інша особа, визначена в установленому порядку.
2.5. Працівники Відділу призначаються на посаду розпорядженням міського голови м. Суми за рекомендацією конкурсної комісії Сумської міської ради чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України, та звільняються з посади розпорядженням міського голови м.Суми відповідно до чинного законодавства України.
2.6. Положення про Відділ затверджується Сумською міською радою. Посадова інструкція начальника Відділу погоджується заступником міського голови, який координує діяльність Відділу, та затверджується міським головою м. Суми, а посадові інструкції працівників Відділу затверджуються начальником Відділу.
РОЗДІЛ ΙΙI. ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ
3.1. Завдання Відділу:
3.1.1 Забезпечення на території міста реалізації державної політики з питань дітей, молоді, сім'ї, фізичної культури і спорту.
3.2. Функції Відділу:
3.2.1. Підготовка та організація виконання міських програм з питань дітей, молоді, сім’ї, фізичної культури і спорту, розроблення і реалізація разом з відповідними структурними підрозділами Сумської міської ради, громадянами, їх об'єднаннями заходів щодо поліпшення становища молоді, сім'ї, розвитку фізичної культури і спорту.
3.2.2. Сприяння фізичному, інтелектуальному і духовному розвитку дітей та молоді, забезпечення рівних можливостей для участі жінок і чоловіків у політичному, економічному, культурному і соціальному житті міста.
3.2.3. Участь у розроблені та впроваджені заходів щодо забезпечення зростання виробництва спортивних товарів та обладнання, створенні та зміцненні матеріально-технічної бази підпорядкованих об’єктів і споруд спортивного призначення, забезпечення утримання їх у належному стані.
3.2.4. Формування міських календарних планів навчально-тренувальних зборів, спортивних та фізкультурно-оздоровчих заходів відповідно до Єдиного календарного плану спортивних змагань обласного управління з питань фізичної культури і спорту, проведення заходів, затверджених цими календарними планами у межах коштів, передбачених на розвиток фізичної культури і спорту.
3.2.5. Організація і проведення фестивалів, конкурсів та інших заходів серед широких верств населення, забезпечення пропаганди здорового способу життя, проведення змістовного дозвілля.
3.2.6. Організація відпочинку, дозвілля і оздоровлення дітей та молоді разом з відповідними структурними підрозділами Сумської міської ради, комунальними установами, організаціями, підприємствами міста.
3.2.7. Здійснення контролю за станом і розвитком фізичної культури і спорту, використанням фінансових і матеріальних ресурсів, що виділяються з відповідних бюджетів на реалізацію програм та заходів, спрямованих на розвиток фізичної культури і спорту в місті.
3.2.8. Вивчення, узагальнення та поширення передового досвіду у сфері молодіжної політики, фізичної культури і спорту.
3.2.9. Здійснення в установленому порядку інформаційно-пропагандистської видавничої діяльності з питань сім’ї, молоді, фізичної культури і спорту, сприяння розвитку спортивної та молодіжної преси.
3.2.10. Ведення обліку роботи, проведеної в сфері сім’ї, молоді, фізичної культури і спорту, реєстрації міських спортивних рекордів та досягнень, подання в установленому порядку обласному управлінню з питань фізичної культури і спорту відповідних документів для присвоєння спортивних розрядів, встановлених спортсменами міста.
3.2.11. Порушення клопотання про нагородження спортсменів, тренерів, меценатів, працівників та фахівців фізичної культури і спорту нагородами міського голови.
3.2.12. Залучення до розв’язання актуальних проблем фізкультурно-спортивного руху міських громадських об’єднань фізкультурно-оздоровчої та спортивної спрямованості, добровільних спортивних товариств.
3.2.13. Підготовка та проведення спортивних заходів, навчально-тренувальних зборів, заходів щодо участі спортсменів у спортивних змаганнях різних рівнів, фестивалях, конкурсах, загальноміських культурно-масових заходах, розважальних програмах.
3.2.14. Організація роботи з підготовки спортивних резервів, координація розвитку мережі дитячо-юнацьких спортивних шкіл, забезпечення та контроль за організацією навчально-тренувального процесу, створення в установленому порядку нових шкіл, планування розвитку пріоритетних видів спорту в місті.
3.2.15. Підтримка міжнародних спортивних контактів у межах своєї компетенції, участь у міжнародних спортивних заходах, проведення обміну спортивними делегаціями з метою вивчення міжнародного досвіду роботи.
3.2.16. Контроль за цільовим використанням і технічним станом об’єктів фізкультурно-оздоровчої та спортивної спрямованості в місті, ініціювання будівництва зазначених об’єктів.
3.2.17. Подання в установленому порядку пропозицій щодо застосування дисциплінарних стягнень (дискваліфікація спортсменів, позбавлення кваліфікаційних і почесних спортивних звань та прав на проведення тренерської, суддівської діяльності) на спортсменів, тренерів та інших працівників сфери фізичної культури і спорту за порушення правил змагань, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
3.2.18. Розгляд інформації про стан та перспективи розвитку фізичної культури і спорту на підприємствах, установах та організаціях, у громадських організаціях фізкультурно-оздоровчої та спортивної спрямованості або їх об’єднаннях, яким в установленому порядку надано статус міської спортивної федерації.
3.2.19. Сприяння відродженню історичних, культурних та духовних традицій українських сімей, поліпшення демографічної ситуації.
3.2.20. Розробка пропозицій щодо перспектив та напрямків соціальної роботи з дітьми і молоддю.
3.2.21. Участь у формуванні напрямків діяльності з питань соціального захисту дітей та молоді, профілактики правопорушень серед них, забезпечення в межах своєї компетенції додержання законодавства з цих питань.
3.2.22. Підготовка та здача статистичної звітності про стан фізичної культури і спорту в місті.
3.2.23. Проведення заходів, спрямованих на пропаганду здорового способу життя у молодіжному середовищі, запобігання насильству в сім‘ї, сприяння соціальному становленню та розвитку молоді.
3.2.24. Розробка та реалізація заходів, спрямованих на розв’язання житлових проблем молоді та молодих сімей.
3.2.25. Відбір обдарованих та талановитих дітей і молоді з метою забезпечення участі у творчих та інших заходах вищого рівня, сприяння їх підтримці та розвитку.
3.2.26. Сприяння діяльності молодіжних, дитячих, спортивних та інших громадських організацій шляхом залучення їх до участі в реалізації державної політики в місті з питань сім’ї, дітей та молоді, фізичної культур і спорту.
3.2.27. Підготовка за заявами громадян відповідних документів на видачу посвідчень батькам та дітям з багатодітних сімей, присвоєння почесного звання України «Мати-героїня».
3.2.28. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ, організацій, у тому числі об’єднань громадян, фізичних осіб-підприємців, депутатських звернень та запитів у порядку, передбаченому чинним законодавством України, забезпечення виконання вимог законодавства України про доступ до публічної інформації.
3.2.29. За дорученням керівництва здійснення аналізу матеріалів, які надходять від правоохоронних, судових органів та органів прокуратури, інших державних органів та установ, сприяння своєчасному вжиттю заходів за результатами їх розгляду.
3.2.30. Представництво за дорученням міського голови м. Суми інтересів Сумської міської ради, виконавчого комітету Сумської міської ради та міського голови м. Суми в місцевих, апеляційних, вищих спеціалізованих судах та у Верховному Суді України, у тому числі у взаємовідносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності в межах повноважень Відділу.
3.2.31. Здійснення координації роботи комунальних підприємств, установ, організацій, які належать до сфери управління Відділу (за наявності).
3.2.32. Здійснення в межах повноважень, договірної роботи щодо договорів, угод, контрактів, стороною яких виступає Сумська міська рада або її виконавчий комітет.
3.2.33. Здійснення інших функцій, пов’язаних з виконанням покладених на нього завдань.
РОЗДІЛ ІV. ПРАВА ВІДДІЛУ
4.1. Відділ має право:
4.1.1. Скликати в установленому порядку наради, ініціювати утворення робочих груп з питань, що належать до компетенції Відділу.
4.1.2. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів Сумської міської ради, підприємств, установ і організацій усіх форм власності документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на Відділ завдань.
4.3. Залучати до організації та проведення міських спортивних, молодіжно-розважальних, оздоровчих заходів спеціалістів інших структурних підрозділів Сумської міської ради, а також окремих представників та творчі колективи установ, підприємств та організацій (за згодою їх керівників).
4.4. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів Сумської міської ради, а також представників державної влади, підприємств, установ, організацій та об’єднань громадян (за згодою їх керівників) для розгляду питань, що належать до компетенції Відділу.
РОЗДІЛ V. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІДДІЛУ
5.1. Персональну відповідальність за роботу Відділу, належне здійснення покладених на нього завдань та функцій несе начальник Відділу.
5.2. Працівники Відділу можуть бути притягнуті до цивільної, адміністративної, кримінальної та інших видів відповідальності у випадках та у порядку, передбачених чинним законодавством України.
5.3. Працівники несуть відповідальність за своєчасне та належне виконання обов’язків, передбачених даним Положенням і посадовими інструкціями, в порядку, визначеному чинним законодавством.
РОЗДІЛ VІ. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
6.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється за рішенням Сумської міської ради відповідно до вимог чинного законодавства України.
6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться відповідно до процедури розгляду питань у Сумській міській раді, передбаченої Регламентом роботи Сумської міської ради.
Міський голова | Г.М. Мінаєв |