001.jpg

«Гарячі» лінії структурних підрозділів

 

Назва підрозділу

Телефонні номери

Графік роботи

Служба «15-80»

15-80, 067-539-06-33, 620-855, 701-008 цілодобово
«Гаряча лінія» міської ради (прийом телефонних звернень) 700-007 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Управління «Центр надання адміністративних послуг м. Суми» 700-575/573/574/576 пн., ср. - з 8:00 до 17:15, вт., чт. – з 8:00 до 20:00, пт. - з 8:00 до 16:00, сб. з 8:00 до 14:00 без обідньої перерви
Департамент фінансів, економіки та інвестицій СМР 700-399 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Управління стратегічного розвитку міста 701-576, 701-574 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Відділ у справах молоді та спорту 700-517 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства 225-586 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Правове управління 700-628, 700-629, 700-630. 700-631, 700-632 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Управління архітектури та містобудування 700-103 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Управління з питань праці загальний -701-577, з питань праці – 701-579, з питань охорони праці – 701-578 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Відділ ведення державного реєстру виборців Зарічного району в м. Суми 600-164 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Відділ ведення державного реєстру виборців Ковпаківського району в м. Суми 701-558, факс 701-556 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Управління освіти і науки 789-777 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Відділ транспорту, зв'язку та телекомунікаційних послуг 700-668/67 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
Департамент соціального захисту населення: загальний 788-888 пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00
- житлові субсидії  787-114, 787-122,
787-123, 787-115
050-407-81-99
Громадська приймальня (вул. Харківська, 35, 1-й поверх) працює без перерви на обід: пн.-чт. – з 8.00 до 18.00, пт. – з 8.00 до 17.00.            
- оформлення соціальних допомог  787-116, 787-124
050-407-81-99
- нарахування та виплати пільг на ЖКП 787-134, 787-135
050-407-81-17 
- виплати усіх видів соціальної допомоги 787-132, 787-133 
- забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації 787-143
050-407-83-84 
- санаторно-курортного лікування  787-140
050-407-83-84
- психологічної реабілітації захисників України  787-140
- реабілітації дітей із інвалідністю 787-138
050-407-83-84 
- оформлення посвідчень багатодітних сімей 787-148
- реєстрації колективних договорів 787-146
- проходження альтернативної (невійськової) служби 787-147
- вирішення питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами 787-147
 Управління охорони здоров’я:  787-000(додатковий 1) пн.-чт. - з 8:00 до 17:15, пт. - з 8:00 до 16:00, обідня перерва - з 12:00 до 13:00 
 - КНП «Клінічна лікарня №4» СМР  78-73-00  пн-пт з 8:00 до 16:30
 - КНП «Клінічна лікарня № 5» СМР 66-28-00, 66-28-01  пн-пт з 8:00 до16:30 
- КНП «Центральна міська клінічна лікарня» СМР 70-13-08 пн-пт з 8:00 до16:00
- КНП « Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» СМР 66-18-66 цілодобово
- КНП «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії СМР 78-84-44 пн-пт з 9:00 до 15:00
- КНП «Клінічна лікарня св. Пантелеймона» СМР 66-57-02 пн-пт з 8:00 до 16:45
0800-333-103 цілодобово
- КНП «Клінічна стоматологічна поліклініка» СМР 66-36-36 пн-пт з 8:00 до 16:00
- КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1» СМР 78-77-00, 0504702003 пн-пт з 8:00 до 16:30
- КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» СМР 78-80-01 пн-пт з 8:00 до 16:30
КУ «Агенція промоції «Суми» 679-839 пн.-пт. з 9:00 до 18:00

 

Аварійні, диспетчерські служби підприємств із забезпечення життєдіяльності міста

ГРАФІК

прийому громадян у виконавчому комітеті Сумської міської ради на 2023 рік

Прізвище, ім’я по батькові, посада

Дні прийому

Час прийому

ЛИСЕНКО

Олександр Миколайович

міський голова

Другий, четвертий четвер

14:00 – 18:00

ПАВЛИК

Юлія Анатоліївна

керуючий справами виконавчого комітету

Другий, четвертий вівторок

14:00 – 18:00

МОТРЕЧКО

Віра Володимирівна

заступник міського голови

Перший, третій, п’ятий четвер

14:00 – 18:00

ПОЛЯКОВ

Станіслав Васильович

заступник міського голови

Перша, третя п’ятниця

14:00 – 18:00

 У прийомні дні з 08:00 до 12:00 до керівництва Сумської міської ради можна звернутись за телефоном 700-007.

 

Порядок
роботи зі зверненнями та організації особистого прийому громадян
у Сумській міській раді та її виконавчих органах

(затверджено рішенням виконавчого комітету від 20.03.2018 №152)

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок визначає процедуру приймання, попереднього опрацювання, реєстрації, розгляду звернень громадян, здійснення контролю за результатами розгляду звернень громадян та дотриманням строків їх розгляду, ведення діловодства за зверненнями громадян у Сумській міській раді та її виконавчих органах.

Для захисту прав та законних інтересів суб’єктів господарювання у Сумах запрацювала «гаряча лінія».

Функціонує така на базі обласного контактного центру за адресою: майдан Незалежності, 2.

Звертатись на «гарячу лінію» можуть ті підприємці, чиї права та законні інтереси були порушені правоохоронними органами.

Звертатись можна за телефоном: 66-33-77, по області діє телефон: 0-800-301-501.

Також суб’єкти господарювання можуть безпосередньо писати на електронну адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Шановні сумчани!

Якщо Ви володієте інформацією про порушення посадовими особами Сумської міської ради Загальних правил етичної поведінки посадової особи місцевого самоврядування чи діючого закондавства, або про конфлікт інтересів, зверніться з відповідним повідомленням за наступними телефонами:

Фонд Менеджерських Ініціатив та Сумська міська рада проводять опитування серед сумчан щодо якості життя та громадських послуг, які надаються в місті.

Згідно із Законом України «Про звернення громадян» сумчани можуть спрямовувати свої усні звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.

Для цього в міській раді працює телефон «гарячої лінії» – (0542) 700-007, куди мешканці міста можуть скеровувати свої повідомлення.

Всі телефонні дзвінки будуть зареєстровані та опрацьовані згідно з чинним законодавством.

Безоплатна правова допомога

З метою створення належних умов для набуття громадянами певного обсягу правових знань та навичок у їх застосуванні, надання безоплатних консультацій особам, які потребують соціального захисту та підтримки, необхідних для прийняття рішень з питань державного і приватного життя, захисту їх прав і свобод при виконавчому комітеті Сумської міської ради діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.

Сумчани мають право подавати звернення з метою внесення пропозицій щодо поліпшення діяльності органів влади, викриття недоліків у роботі та оскарження дій посадових осіб. Розгляд звернень громадян на адресу міського голови, Сумської міської ради та її виконавчого комітету здійснюється відповідно до вимог: