- Details
- Hits: 3281
Робота з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому у виконавчих органах міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.
- Details
- Hits: 4402
Протягом звітного періоду виконавчим комітетом Сумської міської ради проведено значну роботу із пропозиціями, заявами та скаргами громадян, яких надійшло у 2012 році 6080 (що на 25% більше, ніж в 2011 році).
Результатом цієї роботи є позитивно вирішені питання, порушені у 1595 зверненнях або 25% від загальної їх кількості.
- Details
- Hits: 3236
Інформація про підсумки роботи виконавчих органів Сумської міської ради з розгляду звернень громадян у 2011 році
Всебічний розгляд звернень громадян, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування, відповідальним обов’язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно–політичної та економічної стабільності у місті.
- Details
- Hits: 3146
Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2010 році
Робота з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому у структурних підрозділах міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпоряджень голови облдержадміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з цього питання.
- Details
- Hits: 2321
Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2009 році
Робота з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому у структурних підрозділах міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", розпоряджень голови облдержадміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з цього питання.