005.jpg

У виконавчих органах міської ради робота з розгляду звернень громадян, організація особистого прийому проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації та рішень виконавчого комітету міської ради з даного питання.

Останнім часом намітилась тенденція щодо зменшення кількості звернень громадян до виконавчого комітету Сумської міської ради. За І квартал 2014 року надійшло 437 звернень, що значно (на 68%) менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Із загальної кількості звернень 32 (7%) становлять звернення отримані на особистих прийомах керівництва, 405 (93 %) - письмові звернення.

Усі звернення громадян вміщують 454 питання різної тематики.

Найбільшу частку в структурі питань, з якими звертались громадяни в І кварталі 2014 року складають питання житлово-комунального господарства, їх кількість склала 186, що становить 41,0% від загальної кількості. Найчастіше громадяни порушували питання, що стосувалися проведення ремонтів покрівель, мереж водопостачання, водовідведення та теплопостачання, ремонту та утримання доріг і тротуарів, благоустрою прибудинкових територій. У звітному періоді позитивно вирішено 33 % питань житлово-комунального господарства.

Значимими для мешканців міста є також питання охорони здоров’я. В І кварталі 2014 року таких звернень надійшло 31 або 6,8 %. Здебільшого це питання забезпечення ліками за пільговими рецептами. В зв’язку з недостатністю коштів вирішити позитивно, на жаль, вдалось лише 4 % питань даної сфери.

З житлових питань в звітному періоді надійшло 30 звернень, що складає 6,6 % від загальної кількості питань. Здебільшого мешканцями міста порушувались питання поліпшення житлових умов, оформлення права власності на квартиру та інше.

Окрім зазначених категорій питань впродовж І кварталу поточного року мешканці міста звертались до виконавчого комітету Сумської міської ради з питань соціального захисту (5,3%), аграрної політики (5,1%), транспорту (4,6%) та ін.

З метою поглибленого вивчення та вирішення існуючих проблем мешканців міста керівництвом міської ради ведеться прийом громадян з особистих питань. Прийом мешканців проводиться відповідно до затвердженого графіку, який розміщений на «Муніципальному інформаційному порталі» та інформаційних стендах.

В І кварталі поточного року було проведено 9 прийомів громадян з особистих питань, на які звернулось 65 мешканців міста. Позитивно вирішено 27% питань, порушених громадянами на особистому прийомі у керівництва міської ради.

Крім того в І кварталі 2014 року працювала он-лайн приймальня міського голови. Подібний спосіб звернення є досить зручним у вирішенні актуальних питань мешканців міста. За звітній період через «електронну» приймальню до міського голови надійшло 73 звернення, що складає 16% від загальної кількості звернень.

Працівники сектору по роботі зі зверненням громадян щоденно ведуть консультативний прийом.

Виконавчими органами Сумської міської ради в І кварталі 2014 року розглянуто 52 звернення (11 % від загальної кількості), що надійшли з обласної державної адміністрації, це на 30 звернень або 57 % менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Аналіз роботи зі зверненнями громадян свідчить, що повторних звернень за звітний період не надходило, а кількість колективних звернень зменшилась на 48 % (з 62 до 32).

Кількість підписів громадян під колективними зверненнями становить 5980. Частіше колективно громадяни звертаються з питань благоустрою або ремонту будинків, прибудинкових територій та комунальних мереж.

Звернення жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу міський голова розглядає особисто. За звітний період надійшло 1 звернення від інваліда Великої Вітчизняної війни, на яке виконуючим обов’язки міського голови надано аргументоване роз’яснення.

Забезпечується уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Слід зазначити, що працівниками сектору по роботі зі зверненнями громадян відділу документообігу управління проводяться вибіркові перевірки вирішення проблем, порушених у зверненнях мешканців міста.

При вибірковій перевірці достовірності наданих відповідей встановлено, що всі питання, порушені у зверненнях дійсно були вирішені структурними підрозділами міської ради та комунальними службами міста, надані відповіді відповідають дійсності.

З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення постійно забезпечується кваліфікований та своєчасний розгляд письмових звернень, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян, надання відповідей у встановлені законом терміни.

З метою підвищення персональної відповідальності посадових осіб за результати розгляду звернень громадян у лютому 2014 року на засіданні виконавчого комітету було заслухано питання по розгляду звернень громадян за 2013 рік та ухвалено відповідне рішення, затверджені заходи щодо покращення цієї роботи.

Питання роботи зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків у діяльності виконавчих органів Сумської міської ради.