001.jpg

Найбільш поширеною та найдоступнішою для громадян формою діалогу з владою та зворотного зв’язку є звернення. Одним із пріоритетних напрямків діяльності Сумської міської ради є розгляд звернень громадян та їх вирішення.
У Сумській міській раді вживаються заходи щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян».
Всього у 2016 році від мешканців міста надійшло 5033 звернення, що на 316 звернень, або 6% більше, у ніж 2015 році.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік

На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв'язків громадянина і влади.
За 9 місяців 2016 року до Сумської міської ради надійшло 3861 звернення, що на 1004 звернень або 35% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року

На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв'язків громадянина і влади.
У І півріччі 2016 року до Сумської міської ради надійшло 2510 звернень громадян, що майже на 36% більше порівняно з аналогічним періодом 2015 року (1610) та на 58% в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (1060), тобто це найвищий показник за останні 3 роки.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2016 року

На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним каналом зв'язків громадянина і влади.
У виконавчих органах міської ради робота з розгляду звернень громадян, організація особистого прийому проводиться відповідно до Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та рішень виконавчого комітету Сумської міської ради з даного питання.

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2016 року