- Деталі
- Перегляди: 965
Пункти Незламності на території міста Суми
- Деталі
- Перегляди: 115
Сумська міська рада повідомляє про створення у Сумській міській територіальній громаді Координаційної ради з питань утвердження української національної та громадянської ідентичності відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 липня 2024 року № 864.
Детальніше за посиланням.
- Деталі
- Перегляди: 132
Сумська міська рада оголошує про початок формування списку присяжних Зарічного та Ковпаківського районних судів м. Суми на 2025 – 2028 роки.
Відповідно до статей 64, 65 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» Сумська міська рада розпочала роботу щодо формування та затвердження на строк 2025-2028 роки списків присяжних Зарічного районного суду м. Суми.
Термін подання заяв (згода бути присяжним):
до Зарічного районного суду м.Суми – до 20 вересня;
до Ковпаківського районного суду м. Суми – до 27 вересня.
Присяжним є особа, яка у випадках, визначених процесуальним законом, та за її згодою вирішує справи у складі суду разом із суддею або залучається до здійснення правосуддя.
- Деталі
- Перегляди: 47
Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України запрошує зацікавлених осіб здобути вищу освіту за освітньо-професійними програмами:
- «Управління практиками» за спеціальністю D3 Менеджмент;
- «Публічне управління та адміністрування» за спеціальністю D4 «Публічне управління та адміністрування».
Більш детальна інформація щодо умов вступу доступна на сайті університету: http://umo.edu.ua/.
Телефони для довідок: 097-531-30-44, 095-882-00-37, 067-253-31-65.
- Деталі
- Перегляди: 72
На виконання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 130 від 05.06.2018 «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад» КП «Чисте місто» СМР інформує споживачів м. Суми про намір здійснити зміну тарифу на операцію з видалення побутових відходів.
Відповідно до вимог Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12 вересня 2018 року № 239, підприємством сформована собівартість тарифу на операцію з видалення побутових відходів та розраховано новий тариф з видалення побутових відходів.
Підставою для зміни діючого тарифу з видалення побутових відходів, який був введений в дію рішенням Виконавчого комітету Сумської міської ради від 21.12.2021 № 796, стало збільшення ціни на бензин і дизельне пальне, зростання мінімальної заробітної плати (із 6700 грн. у 2022 році до 8000 грн. з 01 січня 2025 року) та збільшення ціни на запчастини для ремонту техніки.
Плановий обсяг видалення побутових відходів – 78700 т. Собівартість видалення (без ПДВ) 1 т побутових відходів з – 273,03 грн.
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб щодо встановлення тарифу на операцію з видалення побутових відходів надсилати протягом семи календарних днів з дати опублікування у письмовій формі на поштову адресу: КП «Чисте місто» СМР, 40000, м. Суми, вул. комбрига Євгена Коростельова, 9, або на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
- Деталі
- Перегляди: 61
На виконання наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 130 від 05.06.2018 «Про затвердження Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад» КП «Чисте місто» СМР інформує споживачів м. Суми про намір здійснити зміну тарифу на операцію з видалення відходів зелених насаджень.
Відповідно до вимог Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12 вересня 2018 року № 239, підприємством сформована собівартість тарифу на операцію з видалення зелених насаджень та розраховано новий тариф з видалення відходів зелених насаджень.
Підставою для зміни діючого тарифу з видалення відходів зелених насаджень, який був введений в дію рішенням Виконавчого комітету Сумської міської ради № 412 від 27.09.2022 року, стало збільшення ціни на бензин і дизельне пальне, зростання мінімальної заробітної плати (із 6700 грн. у 2022 році до 8000 грн. з 01 січня 2025 року) та збільшення ціни на запчастини для ремонту техніки.
Плановий обсяг видалення відходів зелених насаджень – 39000 м3. Собівартість видалення (без ПДВ) 1м3 відходів зелених насаджень – 81,76 грн.
Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб щодо встановлення тарифу на операцію з видалення відходів зелених насаджень надсилати протягом семи календарних днів з дати опублікування у письмовій формі на поштову адресу: КП «Чисте місто» СМР, 40000, м. Суми, вул. комбрига Євгена Коростельова, 9, або на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
- Деталі
- Перегляди: 51
З 5 липня згідно з рішенням Верховної Ради України набрали чинності зміни до Закону України «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни» щодо відновлення подання статистичної звітності підприємствами, установами та організаціями.
Це означає, що:
- подання звітності знову є обов’язковим для всіх підприємств, установ, організацій та підприємців, які залучені до державних статистичних спостережень;
- якщо ви не подавали звітність за минулі періоди (у 2022-2025 роках) – тепер її необхідно подати протягом трьох місяців – до 5 жовтня;
- відновлено дію граничних термінів подання звітності за поточні періоди року.
З липня необхідно дотримуватися граничних термінів подання звітності (календар: https://www.ukrstat.gov.ua/plan_stat/2024/gr_form_25.htm).
Як подати звіти:
- через звичне програмне забезпечення: https://www.ukrstat.gov.ua/elektr_zvit/per_pz.htm;
- або безкоштовно в онлайн-режимі – через «Кабінет респондента»: https://statzvit.ukrstat.gov.ua.
Інформаційна підтримка респондентів (Головне управління статистики у Сумській області): (0542) 77-53-36, 22-70-63, 066-850-03-86, 067-328-04-83, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
- Деталі
- Перегляди: 67
Відповідно до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради № 1260 «Про затвердження рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця конкурсу на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської міської територіальної громади» (лоти №№ 1-2)» переможцем визначено ТОВ «СЕРВІСРЕСУРС».
Між організатором конкурсу Виконавчим комітетом Сумської міської ради та суб’єктом господарювання на здійснення операцій із збирання та перевезення побутових відходів на території Сумської міської територіальної громади (лоти №№ 1-2) укладено договори від 08.05.2025 № 256/5-25 та від 08.05.2025 № 257/5-25 відповідно.
Договори набирають чинності з 11 червня 2025 р. та діють до 10 червня 2030 р.
- Деталі
- Перегляди: 163
Міністерство освіти і науки України відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», Порядку та умов надання у 2025 році освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) в частині створення сучасного освітнього простору, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2025 року № 290, оголошує про початок відбору проєктних заявок на отримання у 2025 році коштів субвенції для створення сучасного освітнього простору.
Приймання заявок триватиме з 8 до 18 квітня 2025 року.
За ці кошти заклади освіти зможуть обладнати кабінети біології, фізики, хімії, географії, математики та STEM-лабораторії.
- Деталі
- Перегляди: 335
10 квітня 2025 року в рамках проєкту Організації Об’єднаних Націй з промислового розвитку (ЮНІДО) «Глобальна програма екоіндустріальних парків ІІ – Україна: національний компонент» (GEIPP II UA), який реалізується за підтримки Уряду Швейцарії через Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань (SECO) у співпраці з Міністерством економіки України, відбудеться Форум екоіндустріальних парків України – 2025.
Захід об’єднає провідних представників органів влади, бізнесу та експертного середовища для обговорення стратегічних рішень щодо впровадження моделей циркулярної та сталої економіки в контексті повоєнного відновлення України.
Формат проведення: змішаний – офлайн в місті Київ (точне місце проведення буде надіслано зареєстрованим учасникам) та з трансляцією онлайн через платформу Zoom.
У відкритті форуму та роботі дискусійних панелей візьмуть участь представники уряду України, Верховної Ради України, представники Посольства Швейцарії, ЮНІДО та інших міжнародних організацій та понад 30 провідних міжнародних і українських експертів, лідерів бізнес-спільнот.
Ключовими темами обговорення будуть:
- розвиток політики у сфері екоіндустріальних парків в Україні;
- стратегічні фінансові механізми для сталого промислового розвитку;
- готовність українського бізнесу до впровадження принципів ЕІП.
Під час Форуму ЕІП 2025 на вас чекають:
- вітальні промови від високопосадовців, зокрема представників Уряду України, Посольства Швейцарії та ЮНІДО;
- панельні дискусії за участі представників державної політики, фінансових експертів та промисловців щодо нормативно-правових рамок, інвестиційних можливостей та практичного впровадження моделей ЕІП;
- нетворкінг з ключовими стейкхолдерами, які формують майбутнє сталого промислового розвитку в Україні;
- виставка індустріальних парків;
- церемонія нагородження екоіндустріальних парків України.
Реєстрація триває до 12:00 7 квітня 2025 року за посиланням: bit.ly/4c3kIsw. Кількість місць обмежена.
Контактна особа з організаційних питань - Ірина Грачова (е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; тел. 0963122070).
