0012.jpg

У зв’язку з підвищенням вартості житлово-комунальних послуг мешканці нашого міста все частіше звертаються до департаменту для оформлення субсидії. Щоб отримати субсидію, громадяни мають заповнити заяву та декларацію. Та щоб оформити субсидію необов’язково особисто звертатись до громадських приймалень департаменту.

З метою заощадження власного часу та у разі неможливості особистого звернення зазначені заява та декларація можуть бути надіслані структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника (орендарі - за місцем проживання) поштою або в електронній формі через офіційний веб-портал Мінсоцполітики (https://subsidii.mlsp.gov.ua/) або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з накладенням електронного цифрового або електронного підпису, створеного шляхом додавання до заяви в електронній формі ідентифікаційних даних декларанта, підтверджених у процесі автентифікації з використанням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків.
У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, в яких відсутній електронний цифровий або електронний підпис субсидія призначається лише після підпису зазначених документів у місячний строк.
Слід зазначити, що громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.
Вже з початку 2018 року до департаменту надійшло поштою 719 листів з заявами та деклараціями, з них 123 громадян скористалися можливістю надіслати зазначені документи через офіційний веб-портал.