002.jpg

Спеціалісти управління документообігу та публічної інформації департаменту комунікацій та інформаційної політики підсумували роботу з розгляду звернень громадян у липні 2017 року.

Впродовж місяця до виконавчого комітету надійшло 304 звернення, з них 255 письмових, 49 усних.

У своїх зверненнях громадяни порушили 311 питань різної тематики.

За спектром і характером традиційно на першому місті – питання житлово-комунального господарства За звітний період їх надійшло 183 (59% від загальної кількості). Найчастіше це питання проведення капітального ремонту житлового фонду, видалення аварійних дерев, ремонту прибудинкової території, тощо.

Актуальними у липні для сумчан залишались і питання соціального захисту. У звітному періоді їх надійшло 35 (11% від загальної кількості). Переважно це питання визначення меж призначення житлових субсидій та надання матеріальної допомоги.

Крім того, минулого місяця містяни звертались до влади з питаннями земельних відносин (7%), будівництва та архітектури (5%), поліпшення житлових умов (5%) та інше.

Від найменш захищених категорій населення, зокрема інвалідів, пенсіонерів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС, у липні надійшло 36 звернень. Ця категорія громадян найчастіше порушувала питання призначення субсидій на оплату комунальних послуг, надання допомоги в проведенні лікування, придбання ліків, відновлення роботи ліфтів, тощо.

Близько третини отриманих у травні звернень вирішено позитивно. По решті надано роз’яснення або залишено на контролі до виконання.