007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (3 – 10 вересня 2018 року).

Бюджет

Станом на 6 вересня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1 050,9 млн грн. (64,2% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 61 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 48,7 млн грн.; акцизний податок – 22,7 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 47,3 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 44,8 млн грн.; акцизний податок – 7,7 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 176,5 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 65,3 млн грн. (78,7% до плану на рік), що на 17,3 млн грн. (36%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 5,4 млн грн. що на 0,7 млн грн. більше до плану пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1 235,3 млн грн. (93,6% до плану за розписом), до спеціального фонду – 13,6 млн грн. (37,8% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом вересня від оренди комунального майна надійшло 4,6 тис. грн. (0,3% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 14,2 млн грн., від відчуження комунального майна – 3,9 млн гривень.

Станом на 5 вересня вихідний залишок розподільчих рахунків міського бюджету від оренди комунального майна складає 21,8 тис. гривень.

З початку року надійшло плати за землю 114,3 млн грн. (що на 1,3% більше від планового завдання на дев’ять місяців за розписом); від продажу земельних ділянок з початку року надійшло 6 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом минулого тижня (з 30 серпня по 6 вересня) трьома підприємствами-боржниками міста було виплачено 254,7 тис. грн. заборгованості із заробітної плати, у тому числі: ТОВ «Симиспортінвест» – 42,3 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково-дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 41,4 тис. грн.; ПАТ «Виробничо-енергетична компанія «Сумигазмаш» – 171 тис. гривень.

Станом на 1 серпня поточного року сума загального боргу складала 193,6 млн гривень.

Його накопичили 19 підприємств: сім – економічно активні (164,3 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 161 млн грн.; вісім – підприємства-банкрути (29,2 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 25,5 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

Згідно з оперативними даними станом на 1 вересня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 218, 1 млн грн. мають 19 суб’єктів господарювання міста.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 46 дітей (за попередній тиждень – 59): хлопчиків – 26, дівчаток – 20.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилася: 505 осіб проти 536.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 270, вуличних травм – 188, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – три, спортивних – одна, інших – 42.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 13 осіб–переселенці з Донецької та Луганської областей: дорослих – 13 (11 – на амбулаторне лікування, одна – на медичний огляд, одна – на стаціонарне лікування), діти – не звертались.

Звернулись двоє переселенців із АРК за медичною допомогою (усі звернулись за амбулаторною медичною допомогою).

Медичної допомоги потребували 11 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО, з них п’ять лікувались стаціонарно, шестеро – звернулись за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Освіта

Галузь «Освіта» працювала відповідно до плану роботи.

Тренери та вихованці ДЮСШ № 1, № 2, учителі фізичної культури взяли активну участь у заходах, присвячених Дню фізичної культури та спорту.

На базі школи № 20 організовано засідання робочої групи з підготовки конспектів з української мови та літератури в рамках реалізації Всеукраїнського проекту «Філологічний Олімп».

У 2018-2019 навчальному році 46 учнів з особливими освітніми потребами розпочали навчання в 24 інклюзивних класах у ЗОШ № 8, № 18, № 19, ССШ № 3, № 17, гімназії № 1, НВК № 16, Піщанській ЗОШ.

Тривав перерозподіл підручників для учнів 1-11-х класів за новими контингентами.

Проведено п’ять методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу. Проведено формування бюджету галузі «Освіта» на 2019-2021 роки.

Розпочато тарифікацію педагогічних працівників закладів освіти для визначення обсягу педагогічного навантаження кожного педагога, встановлення доплат та надбавок, а також розрахунку фонду оплати праці на місяць. На підставі тарифікаційних списків визначається потреба в коштах для виплати зарплати педагогічним працівникам на рік.

До Департаменту освіти і науки Сумської ОДА надано аналіз використання коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».

Станом на 7 вересня року 15 закладів освіти, підпорядкованих управлінню освіти і науки Сумської міської ради, отримали акти готовності до опалювального періоду 2018-2019 років.

Керівниками закладів освіти продовжується робота по підготовці теплових пунктів до роботи в осінньо-зимовий період.

Відповідно до енергосервісних договорів з ТОВ «Енергосервісна компанія» у школах № 3, № 9, № 20, № 21, № 26, № 27, ДНЗ № 8, № 12, № 18 та ЦЕНТУМ здійснюється технічне переоснащення теплових пунктів. У рамках проведення робіт здійснено заміну теплообчислювачів термоперетворювачів опору. Проведено гідравлічні випробування системи опалення та електропідігрівальних установок в ЦЕНТУМ.

На проведення капітальних ремонтів у 2018 році передбачено понад 43 млн гривень.

Станом на 7 вересня оплачено капітальні ремонти на суму 17546,3 тис. грн: приміщень у ССШ № 2, № 9, № 10, № 25, ЗОШ № 13, № 22, № 24, Піщанська, школ № 19, № 21,№ 26, НВК № 9, № 16, ДНЗ № 2, № 5, № 10, № 12, № 13, № 14, № 15, № 16, № 17, № 27, № 30, № 35, № 38, № 40, системи опалення у ЗОШ № 5, № 15, ДНЗ № 30, харчоблоку у школах № 5, № 20, кабінету фізики у школі № 6, покрівлі у ССШ №№ 7,17, ДНЗ №№ 19,20,22,39, утеплення покрівлі у ЗОШ № 5,заміна вікон у ЗЗСО № 19 та ЗОШ школі № 27, віконних та дверних блоків у НВК № 37, вітражів у НВК № 41, будівлі у ДНЗ № 1, № 6, № 26, № 29, огорожі ДНЗ № 7, каналізаційної системи у ДНЗ № 18, № 32, харчоблоку у ДНЗ № 25, пральні у ДНЗ № 33.

Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства здійснюються роботи по утепленню будівлі школи № 22 та переоснащення системи опалення школи № 25.

Відповідно до Програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017-2019 роки виконуються роботи по утепленню стін у школах № 1, № 10, покрівлі у школі № 1, заміні вікон у школах № 13, № 21, № 26, ЦЕНТУМ. Завершено заміну віконних блоків у школі № 27 та НВК № 37. Розпочаті роботи по капітальному ремонту теплових пунктів у школах № 1, № 13 та ДНЗ № 29.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 31 серпня по 6 вересня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 245 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 7 вересня перебували на обліку, складала 2275 осіб із них 1912 (84%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 1075 одиниць: для робітників – 597, службовців – 359, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 119. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 384 трудові договори, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 4199 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1621.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 220 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 114 працювали у КП «Зелене будівництво», 102 – у департаменті соціального захисту населення, чотири особи – у департаменті інфраструктури міста, 36 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

197 осіб проходять професійне навчання під замовлення роботодавця.