0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (7 – 14 вересня 2020 року).

Бюджет

Станом на 10 вересня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1,3 млрд грн. (62,5% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 137,2 млн грн. у тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 92,5 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 24,4 млн грн., єдиного податку – 0,9 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 5,5 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 101,9 млн грн. у тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 63,5 млн грн., єдиного податку – 23,2 млн грн., земельного податку та орендної плати – 26,3 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 5 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 38,5 млн грн. (46,7% до плану на рік) та на 31,2 млн грн. (або на 44,8%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 7,7 млн грн.: кошти від відчуження майна – 4,8 млн грн., від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 1,8 млн гривень.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 347,2 млн грн., що становить 95,5% до плану на січень-вересень за розписом, до Спеціального фонду – 64,3 млн. грн., що становить 87,9% до плану на січень-вересень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом вересня надійшло: від оренди комунального майна – 87,2 тис. грн., що становить 4,7% від планового завдання на місяць; плати за землю – 993,4 тис. грн., що становить 6,1% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 15,3 млн грн. (91,1% від планового завдання на дев’ять місяців); від відчуження комунального майна – 4,9 млн грн. (192,% від планового завдання на дев’ять місяців); плати за землю – 108,7 млн грн. (74,4% від планового завдання на дев’ять місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (100% від планового завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачували три підприємства – АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (на суму 3,5 млн грн.), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання –Інжиніринг» (на суму 23,9 млн грн.) та ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (1,6 млн грн).
Усього з початку вересня роботодавцями міста було погашено 38,5 млн. грн. заборгованої заробітної плати.
Інспектори праці управління з питань праці продовжували відвідування роботодавців із метою інформування їх та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю, зокрема з питань оформлення трудових відносин. Протягом тижня відбулись зустрічі з 126 суб’єктами господарювання та охоплено 339 працюючих. За результатами візитів отримано інформацію від роботодавців міста про офіційне працевлаштування з початку вересня 12 найманих працівників та здійснено державну реєстрацію однієї фізичної особи-підприємця.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 45 дітей: хлопчиків – 25 дівчаток – 20.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 483 осіб проти 514.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 235 вуличних травм – 192, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – дві, спортивних – 14, інших – 39.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 221837 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 111980, КНП «ЦПМД № 2» – 109857), що становить 83,9% приписного населення міста.

Освіта

Заклади освіти міста здійснювали освітній процес у відповідності до планів роботи.

З метою моніторингу стану дотримання протиепідеміологічних заходів закладами загальної середньої освіти та визначення проблем, які необхідно вирішити, управління освіти і науки провело онлайн-опитування щодо дотримання закладами освіти правил організації освітнього процесу, відвідування та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби (СОVID-19), участь у якому взяли більше 500 сумчан.

У закладах дошкільної освіти функціонувала 441 група для дітей, категорій, яких визначені рішенням виконкому. Загалом садочки відвідали 5533 дитини.

Разом із тим, було оновлено банк даних дітей з особливими освітніми потребами; проводили прийом по видачі довідок про володіння українською мовою; організували роботу зі зверненнями громадян через електронну пошту та чат-бот.

Закінчили ремонтні роботи у закладах дошкільної освіти №№ 8, 13 17 18.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.

У повному обсязі забезпечено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за вересень поточного року 12 685 мешканцям Сумської ОТГ на суму 21,6 млн. гривень

На виконання програми Сумської міської ОТГ «Милосердя» 38 сім’ям, які опинилися в складних життєвих обставинах, надано матеріальну допомогу (140 тис. гривень). Також перераховано одноразову матеріальну допомогу мешканцю ОТГ у сумі 30 тис. грн для оперативного лікування захворювання легень.

Виплачено грошову допомогу шести особам, яким виповнилося 100 і більше років, та 28 особам з числа учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни, яким виповнилося 95 і більше років, особі з інвалідністю І групи з дитинства, майстру спорту України з пауерліфтингу та армспорту, Чемпіону України та Європи з пауерліфтингу, чотирьом ветеранам підпільно-партизанського руху та учаснику бойових дій, який захищав та визволяв місто Суми у період Другої світової війни, шести особам з інвалідністю внаслідок війни І групи з числа учасників бойових дій в Афганістані та 14 членам сімей загиблих в Афганістані воїнів-інтернаціоналістів, а також 13 дітям з інвалідністю, хворим на фенілкетонурію, та одній дитині, хворій на бульозний епідермоліз.

Одноразову матеріальну допомогу в розмірі виплатили 12 Почесним донорам України.

У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» проведено виплату щомісячних соціальних гарантій на суму 85,7 тис. грн.; перераховано матеріальну допомогу шести сім’ям захисників України, які опинилися в складних життєвих обставинах (47,1 тис. гривень); восьми сім’ям загиблих захисників України надано матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань по 10 тис. грн кожній; двом захисникам України, які отримали захворювання під час участі в АТО, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 8 тим. грн.; п’яти військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом у ЗСУ, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 3 тис. грн.; трьом учасникам антитерористичної операції, які були включені до списку, затвердженого рішенням Сумської міської ради в 2019 році, перераховано по 350 тис. гривень для придбання житла.

В автоматичному режимі, 557 внутрішньо переміщеним особам подовжено на вересень 2020 року виплату щомісячної адресної допомоги на проживання.

Тривала робота з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації.

Ринок праці

З 4 по 10 вересня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 216 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 11 вересня перебували на обліку, становила 3730 особи, із яких 3301 (88,5%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2672 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 2063. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 165 осіб.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще 11 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 7 серпня розірвано 221 трудовий договор між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 11 вересня налічувала 704 одиниці: робітників – 383, службовців – 245, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 76.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило п’ять осіб.

По допомогу з часткового безробіття на період карантину звернулись 466 роботодавці щодо 2597 працівника. Ухвалено рішення про надання такої допомоги 464 роботодавцям міста.

Від фізичних осіб підприємців, які не мають найманих працівників, на виплату допомоги з часткового безробіття прийнято 3483 пакетів документів. Прийнято рішення про її надання допомоги 3422 підприємцю.