003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (16 – 23 жовтня 2017 року).

Бюджет

До Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1 млрд грн. (77,8% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становить 26,8 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 23,5 млн грн.; акцизний податок – 12,6 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 8,4 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 3,2 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 0,4 млн грн.; акцизний податок – 11,2 млн грн.; земельний податок та орендна плата – 8,9 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 236,9 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 56,1 млн грн. (76% до плану на рік), що на 4,9 млн грн. (9,5%) більше надходжень за відповідний період 2016 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 8,4 млн грн. що на 59,1% більше планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1,2 млрд грн. (95,8% до плану на січень-жовтень за розписом), до Спеціального фонду – 19,3 млн грн. (42,4% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

У жовтні від оренди комунального майна надійшло 125,4 тис. грн. (8,8% від планового завдання на місяць). Від відчуження комунального майна – 114,6 тис. грн. (125,9% від планового завдання на місяць).

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 15,2 млн грн. (89,7% від планового завдання на 10 місяців), від відчуження комунального майна – 3,6 млн грн. (134,8% від планового завдання на 10 місяців).

Заборгованість із заробітної плати

Протягом тижня (з 13 по 19 жовтня) заборгованість із заробітної плати зменшилась на 18,2 млн грн. за рахунок виплати у ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об'єднання» (18 млн грн.), ТОВ «Маш-Сервіс» (109,6 тис. грн.), ПАТ «Виробничо-енергетична компанія «Сумигазмаш» (7,6 тис. грн.).

Сума загального боргу наразі складає 91 млн гривень.

Його накопичило 21 підприємство: чотири – економічно активні (79,3 млн грн.), дев’ять – підприємства-банкрути (29,4 млн грн.), вісім – економічно неактивні (532 тис. грн.).

Питома вага заборгованості – 72,6% – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково- виробниче об’єднання» – 72,2%), 26,9% – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 87%), 0,4% – економічно неактивним підприємствам.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з'явилась на світ 33 дитини (за попередній тиждень – 48): хлопчиків – 17, дівчаток – 16.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 351 осіб проти 308.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 232 (переломи – 72, травми зв’язок – 38, рани – 64, вивихи – 13, інше – 45).

Вуличних травм – 86 (переломи – 29, травми зв’язок – 18, рани – 16, вивихи – три, інше – 20). Виробничих – дві, дорожньо-транспортних – чотири, спортивних – одна, вуличних травм, пов’язаних з нерівностями тротуарів – сім, інших – 26.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 12 переселенців із Донецької та Луганської областей: дев'ятеро дорослих ( сім – щодо амбулаторного лікування, двоє – щодо стаціонарного) та троє дітей (за лікуванням), які були госпіталізовані.

Медичної допомоги потребували й 26 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО, троє з яких лікувалися стаціонарно.

Зареєстровано один телефонний дзвінок до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО.

Освіта

У закладах освіти міста тривав освітній процес.

Відпрацьовувся механізм реалізації окремих положень нового Закону України «Про освіту».

У школах № 26, № 27, НВК № 11, дитячому садку № 12 відбулося тренування з цивільного захисту «Організація роботи органів управління, сил та засобів цивільного захисту під час несприятливих погодних умов в осінньо-зимовий період».

Була організована екскурсія учнів шкіл № 1, № 2, № 7, класичної гімназії до міської ради, під час якої школярі відвідали кабінет мера, зал засідань, обговорили з посадовцями актуальні питання, які стосуються діяльності органів місцевого демократичного устрою.

На базі Палацу дітей та юнацтва організовано міську гру-квест «Лідерське орієнтування».

Учні шкіл та вихованці позашкільних навчальних закладів взяли активну участь у міському етапі обласного конкурсу фотоматеріалів з дослідження української сорочки «Слобожанський оберіг».

Лялькові театри шкіл № 6, № 10, № 12, № 18, № 29, спеціальної ЗОШ, НВК № 9 змагалися у міському етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» у номінації «Театральне мистецтво» - «Лялькове диво». Перше місце вибороли колективи шкіл №1 та № 29.

У ІІ відкритому міському турнірі юних правознавців, який пройшов на базі Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ, змагалися 16 команд шкіл міста.

Для учителів музичного мистецтва – керівників дитячих вокальних колективів поведено майстер-клас «Вокально-хорова робота в ансамблі».

Учителі початкової школи, художньо-естетичного циклу, психологи, керівники гуртків взяли участь у ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Арт-терапевтичні технології у здоров’язбережувальній діяльності сучасних закладів освіти».

Учителі англійської мови ознайомилися з новітніми креативними підходами у викладанні граматики англійської мови під час науково-методичного семінару «Інноваційні методи навчання» від видавництва «Cambridge University Press».

У школі № 3 було організовано психологічний міст для практичних психологів шкіл та дитячих садочків на тему «Психологічна допомога дітям та їх сім’ям, де батьки є учасниками АТО» із залученням представників громадської організації «Українська спілка фахівців з подолання наслідків психотравмуючих подій».

Представники Інформаційно-методичного центру, директори, заступники директорів, учителі та асистенти вчителів, які працюють за інклюзивною формою навчання, долучилися до методичного брифінгу «Співробітництво в інклюзивному класі».

Проведено нараду для заступників директорів школи ІІ-ІІІ ступеня.

За рахунок коштів державного бюджету виконано капітальний ремонт сходових клітин ДНЗ № 26, огорожі ССШ № 10, заміну віконних блоків ДНЗ № 28. Відповідно до програми підвищення енергоефективності в бюджетній сфері міста Суми на 2017-2019 роки продовжується заміна вікон у ДНЗ № 20, завершується заміна вікон у ДНЗ № 23, розпочато роботу у ЗОШ № 23. Фактично сплачено з державного бюджету за виконання капітальних ремонтів 5394249 гривень.

До Управління Державної казначейської служби України у м. Суми надано зведену бюджетну та фінансову звітність за ІІІ квартал 2017 року.

Розпочато закупівлі періодичних видань на 2018 рік та енергосервісу будівель школи № 3 та Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді.

Працює Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 13 по 19 жовтня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулось 116 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 20 жовтня перебували на обліку, складала 1997 осіб, із них 1683 (84%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 743 одиниці: для робітників – 440, службовців – 219, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 84. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 905 трудових договорів, укладених до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 4436 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 2019.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 117 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 566 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 345 працювали у КП «Зелене будівництво», 162 – у департаменті соціального захисту населення, 54 – у КП «Спеціалізований комбінат», п’ять – у департаменті інфраструктури міста.