005.jpg

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО дав доручення профільним службам розглядати кожну скаргу сумчан щодо подачі тепла та гарячої води до їхніх квартир комісійно.

На цьому керманич міста наголосив під час апаратної наради 5 лютого, заслухавши інформацію про проходження опалювального періоду в місті від заступника директора ТОВ «Сумитеплоенерго» Надії ПОКУТНЬОЇ.

За її словами, на сьогодні всі споживачі, яких обслуговує дана теплопостачальна організація, з опаленням та гарячим водопостачанням. Гідравлічний та температурний режими витримуються. Над вирішенням проблем, з якими звернулись сумчани, ТОВ «Сумитеплоенерго» спільно працює із обслуговуючими організаціями і відділом «Служба 15-80».

Надія Покутня повідомила, що протягом минулого тижня надійшло 38 звернень від сумчан. З них вирішено 23, 15 – в роботі. Що стосується опалення, то тут звернення були пов’язані з наслідками самовільного перепланування системи опалення. По гарячому водопостачанню звертались мешканці, які мають вбудовані водопідігрівачі в багатоповерхових будинках. Для вирішення цих питань, зауважила Надія Покутня, необхідно виконати заміну водопідігрівачів.

«Ми звернулись до департаменту інфраструктури з проханням включити ці будинки до титульних списків ремонту внутрішньобудинкових мереж на поточний рік. Працюємо із обслуговуючими організаціями і відділом «Служба 15-80» і розглядаємо кожне звернення з виходом на місце», – зазначила заступник директора ТОВ «Сумитеплоенерго».

Міський голова Олександр Лисенко зосередив увагу на тому, що кожне звернення від мешканців про подачу тепла та гарячої води до їхніх квартир має розглядатись комісійно у департаменті інфраструктури. Окрім того, очільник обласного центру дав доручення начальнику відділу «Служба 15-80» Валерію МАРЮХНІ у разі надходження подібних звернень від сумчан інформувати особисто керманича міста та його заступника Олександра ЖУРБУ.

«Кожної п’ятниці ви маєте інформувати мене, скільки впродовж тижня надійшло скарг від сумчан щодо роботи ТОВ «Сумитеплоенерго». Мешканці просто так не скаржаться. Тому оперативно надавайте інформацію мені, моєму профільному заступнику та відповідним структурним підрозділам, аби так само оперативно ці проблеми вирішувались», – сказав Олександр Лисенко.