004.jpg

У середу, 6 червня, відбулось чергове засідання комісії з питань роботи міського пасажирського транспорту.

На засіданні обговорювали питання щодо організації руху транспорту в районі вул. Косівщинської, пропозиції до проекту Програми розвитку міського пасажирського транспорту на 2019-2021 роки та інші питання.

Начальник відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сергій ЯКОВЕНКО довів до відома присутніх лист директора ТОВ «АТП 1054» щодо внесення змін до схеми руху автобусу за маршрутом № 54 у зв’язку із введенням нового маршруту комунального автотранспорту № 67, що повністю дублює схему руху маршруту № 54 в районі вул. Косівщинської. Також повідомив, що на засіданні виконавчого комітету проект рішення про введення в дію маршруту № 67 було відправлено на доопрацювання (було запропоновано рух маршруту № 67 через залізничний вокзал, обласну лікарню, вул. Героїв Крут). На останнє інженер з безпеки руху КП «Електроавтотранс» Тетяна НАКОНЕЧНА зауважила, що внесення змін до схеми руху маршруту № 67, призведе до збільшення інтервалу руху автобусів на маршруті (дві одиниці) та погіршить якість надання послуг (інтервал руху становитиме більше 45 хвилин). У свою чергу Сергій Яковенко повідомив, що в разі прийняття зазначених змін, у схемі руху міського пасажирського транспорту будуть два дублюючі маршрути – № 10 та № 67.

За результати обговорення члени комісії першу пропозицію підтримали, а другу – ні.

Не знайшла підтримки й пропозиція квартальної щодо зміни шляху проходження маршруту № 67 з вул. Харківської на вул. Героїв Сумщини – Набережна р. Сумки – вул. Іллінська. Як зазначив голова комісії, заступник міського голови Олександр ЖУРБА, в такому разі виникне дублювання руху маршрутів № 9, № 67.

Щодо другого питання, член комісії Анатолій КРИВЕНКО озвучив пропозиції до проекту Програми розвитку міського пасажирського транспорту на 2019-2021 роки. Разом із тим Олександр Журба акцентував, що для придбання нових комплексів обслуговування (модульної тягової підстанції та телемеханіки для диспетчерського пункту) потрібно зробити обстеження старих та отримати висновки експертів, що обов’язково потрібна заміна. Відтак, члени комісії вирішили направити проект Програми на доопрацювання.

У розділі «Різне» представники КП «Електроавторанс» порушили питання відсутності вбиральнь на кінцевих зупинках громадського транспорту та відсутності знаків «зупинка» (особливо в приватному секторі). По першому питанню, начальник відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг поінформував, що з підприємцями, магазини яких розташовані на кінцевих зупинках, досягнуто домовленість про безкоштовне користування туалетами водіями громадського транспорту, по другому – члени комісії вийшли з пропозицією до департаменту інфраструктури міста опрацювати питання встановлення знаків «зупинка» та облаштування усіх зупинок громадського транспорту належним чином.