0012.jpg

Конкурсний комітет визначив суб’єктів господарювання для впровадження єдиної інтегрованої інтелектуальної транспортної системи на території Сумської міської територіальної громади.

Мова про автоматизовану систему обліку оплати проїзду (АСООП) та автоматизовану систему диспетчерського управління (АСДУ) в міському пасажирському транспорті комунальної форми власності (в тролейбусах, автобусах), які мають на меті максимально автоматизувати процес надання транспортних послуг, у тому числі застосувати безготівкову форму оплати проїзду, скоротити функції кондукторів та витрати на збір виручки.

Так, до 22 червня (до 17:00 включно) відділом транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг здійснювався прийом документів для участі в конкурсі.

По об’єкту № 1 «АСООП» подали документи чотири суб’єкти господарювання – ТзОВ «Сіті Кард Сістем», ТОВ «Чернігівська транспортна компанія», ТОВ «ІнтерПроІнвест», Консорціум «Астек». По об’єкту № 2 «АСДУ» пропозиції надійшли від двох суб’єктів господарювання – ФОП Світайло С. А. та ТОВ «Дозор Україна».

На першому засіданні (23 червня) конкурсним комітетом під головуванням керуючого справами виконавчого комітету Юлії ПАВЛИК було перевірено комплектність, правильність оформлення та достовірність документів у конвертах № 1.

До участі допустили Консорціум «Астек» (об’єкт № 1 «АСООП») та ФОП Світайло С. А (об’єкт № 2 «АСДУ»).

У подальшому на засіданні 29 червня члени комітету розглянули та обговорили зміст конкурсних пропозицій, поданих у конвертах № 2 безпосередньо із допущеними до участі в конкурсі претендентами.

За результатами засідання конкурсний комітет вирішив рекомендувати виконавчому комітету укласти договір з Консорціум «Астек» (об’єкт № 1 «АСООП») строком на чотири роки та з ФОП Світайло С. А (об’єкт № 2 «АСДУ») строком на п’ять років з можливістю пролонгації на аналогічний строк за умови належного виконання умов договору.

Дані договори мають подати на підпис міському голові протягом десяти робочих днів.

Перший етап – впровадження «АСООП» та «АСДУ» в комунальному транспорті, мають реалізувати відповідно до презентованих учасниками конкурсу поетапних планів впровадження. Другий етап – впровадження в приватному транспорті поки що на стадії опрацювання.