004.jpg

Про те, як мешканці можуть ділитися враженнями про сервіс у Центрі надання адміністративних послуг, розкажуть відеороліки, розроблені Міністерством цифрової трансформації України.

Виготовлені вони у рамках комунікаційної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до ЦНАП став кращим? Розкажіть про останній» у межах першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг.

Її мета – проінформувати громадян про змогу залишати відгуки та ділитися враженнями про сервіс у ЦНАП.

Відгуки клієнтів дають змогу проаналізувати, які вони мають потреби та запити, з якими проблемними ситуаціями найчастіше стикаються. Кожен відгук, пропозиція чи звернення – важливі та допоможуть підвищити рівень державного сервісу.

До вашої уваги відеоролики «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній».