001.jpg
Сайт працює в тестовому режимі

Володимир ВОЙТЕНКО: «Співпраця влади та бізнесу – шлях до розвитку міста»

26 травня 2017 року о 10:00 у виставковому центрі «Іллінський» Сумської торгово-промислової палати відбулось відкриття XІV Міжнародної універсальної виставки міжрегіональної і зовнішньоекономічної співпраці «Слобожанський міст-2017».

Під час виставки близько 40 підприємств і установ області, України та світу презентували свої здобутки. Також у рамках заходу відбувся бізнес-форум за участю представників Міжнародного Трейд-клубу в Україні.

«Сумська торгово-промислова палата створює умови для поглиблення та зміцнення ділових зв’язків на національному і міжнародному рівні. «Родзинкою» цьогорічної виставки стане проведення бізнес-форуму, в якому візьмуть участь представники Міжнародного Трейд-клубу в Україні, з яким нас пов’язує багатолітня співпраця. Зокрема, свою участь у заході підтвердили дипломати, радники Посольств Болгарії, Канади, КНР, Литви, Угорщини в Україні, підприємці Азербайджану, Литви, Словаччини», – підкреслив президент Сумської торгово-промислової палати Костянтин МАКАРЕНКО.

Долучились до заходу і представники обласної та міської влади. Зокрема перший заступник Сумського міського голови Володимир ВОЙТЕНКО зазначив, що «Слобожанський міст-2017» – це черговий крок до налагодження міжнародної співпраці на регіональному рівні.

«Сьогодні в цих стінах ми бачимо кращих представників бізнесу Сумської області, України та світу в цілому. Можу впевнено сказати – місто Суми та Сумська область гідно представлена на рівні з закордонними представниками. Я завжди говорив, що співпраця влади і бізнесу – це шлях до розвитку міста. Наразі ми бачимо, що ця теза є вірною на сто відсотків», - зазначив Володимир Войтенко.

Цим заходом Україна та, зокрема, місто Суми вкотре підтвердили, що мають потужний інвестиційний та економічний потенціал.

Олександр ЛИСЕНКО: «Якісна база – високий рівень послуг»

Центр надання адміністративних послуг презентував конференц-залу для сумчан.

Задля підвищення рівня надання послуг, згідно умов облаштування, вказаних у довіднику Міністерства регіонального будівництва, у Сумському ЦНАПі створили конференц-залу, яка облаштована найсучаснішими технологіями для проведення різноманітних заходів, має велику площу та функціонал.

«Приміщення, яке було майже неможливо використовувати нарешті відреставроване. Ця зала буде відкритою та доступною для громадських організацій міста, ОСББ та інших органів самоорганізації населення для проведення презентацій, конференцій та інших заходів, адже поле для діяльності дуже велике», - зазначає начальник управління «Центр надання адміністративних послуг» Алла СТРИЖОВА.

Сумський міський голова Олександр ЛИСЕНКО та заступник міського голови Ольга ВОЛОШИНА також долучились до цієї події.

«Приймаючи рішення про виділення коштів для створення сучасного конференц-залу, ми розуміли, що якісна база центру – означає високий рівень послуг. Сьогодні ми можемо впевнено сказати, що, прийшовши в нашу установу, містяни отримають швидкий та якісний сервіс та оперативну допомогу. Цього ми і прагнули, але на цьому зупинятись не плануємо», - повідомив Олександр Лисенко.

Реставрація конференц-зали тривала близько восьми місяців, а на всі роботи знадобилось 1,1 млн. з міського бюджету.

 

Європа відкриває кордони для України

11 травня на центральній площі Сум відбулися урочисті з нагоди ухвалення Радою міністрів Євросоюзу остаточного рішення щодо надання українцям права на безвізові подорожі.

Дата публікації: 2017-05-11
Детальніше...

Розриття: аварійні та планові

Управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» впродовж робочого тижня оформило 34 дозволи на проведення земляних робіт.

Дата публікації: 2017-05-26
Детальніше...

Терцентр «Берегиня» організовує родинне свято

З нагоди Всесвітнього дня батьків міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня» проведе 1 червня для «особливих» молодих дітей та їхніх батьків родинне свято «Родина-маленька країна».

Дата публікації: 2017-05-26
Детальніше...

Діти-«чорнобильці» отримують збільшену грошову компенсацію на харчування

Департамент соціального захисту населення нагадує про те, що з квітня вдвічі збільшено розмір грошової компенсації на харчування дітям, які потерпіли внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Дата публікації: 2017-05-26
Детальніше...

Комунальники – сумчанам (оперативний звіт за 25.05.2017)

Пропонуємо до уваги мешканців багатоквартирних будинків звіт про роботу підприємств з обслуговування житла.

Дата публікації: 2017-05-26
Детальніше...

У Сумах готуватимуть «Молодіжних працівників»

На початку червня у Сумах відбудеться базовий тренінг програми «Молодіжний працівник».

Дата публікації: 2017-05-26
Детальніше...

Олександр Лисенко поспілкувався з сумчанами на особистому прийомі

У четвер, 25 травня, відбувся особистий прийом громадян міським головою Олександром ЛИСЕНКОМ.

Дата публікації: 2017-05-26
Детальніше...

«Коловрат імені Романа Атаманюка» відкриває зголошення

На початку липня для молоді, яка хоче змінити себе і перемогти свої слабкості, виховати волю та навчитись перемагати, а ще цікаво та змістовно провести час, працюватиме навчально-практичний патріотичний наметовий табір «Коловрат імені Романа Атаманюка».

Дата публікації: 2017-05-26
Детальніше...

У Сумах обговорили новації громадського бюджету - 2017

Координаційна рада з питань громадського (партиципаторного) бюджету м. Суми минулого тижня розглянула проект рішення міської ради щодо змін до Положення про громадський бюджет.

Дата публікації: 2017-05-25
Детальніше...

Олександр ЛИСЕНКО провів особистий прийом

Сумський міський голова Олександр Лисенко провів особистий прийом громадян.

Дата публікації: 2017-05-25
Детальніше...
Травень 2017
Пн В Ср Ч Пт Сб Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

30 травня – засідання громадської комісії з визначення кандидатур на посаду директора КУ «Сумський міський центр дозвілля молоді»

30 травня о 9.00 у каб. 59 Сумської міської ради (пл. Незалежності, 2) відбудуться збори представників громадських організацій та студентських самоврядувань, які розглянуть та обговорять програми кандидатів на посаду директора КУ "Сумський міський центр дозвілля молоді".

Буде забезпечена онлайн-трансляція засідання.

Спортивні заходи (29 травня – 4 червня)

ПЛАН

спортивних заходів у м. Суми

на 29 травня – 4 червня

 

Назва (тематика) заходу

Місце проведення

Дата та час проведення

Змагання з баскетболу серед команд підприємств

Спорткомплекс «Авангард»

29-31 травня
18.00

Чемпіонат міста зі спортивної радіопеленгації

Міський парк відпочинку ім. Кожедуба

1 червня
10.00

Відкритий чемпіонат міста з художньої гімнастики

Спорткомплекс СумДПУ
ім. А. С. Макаренка

3-4 червня
10:00

Культурно-мистецькі заходи (29 травня – 2 червня)

ПЛАН

культурно-мистецьких заходів у м. Суми

на 29 травня – 2 червня

 

Назва (тематика) заходу

Місце проведення

Дата та час проведення

Мистецький проект «Нові імена – Майбутнє Є!»

Сумська обласна філармонія

29 травня
17.30

Літературно-музичний вечір «Дивлюсь я на небо…», присвячений 200-річчю українського поета-пісняра Михайла Петренка

Центральна міська бібліотека
ім. Т.Г. Шевченка

30 травня
18.00

Презентація книги віршів сумського поета-виконавця Віктора Сироватського «У реки»

Центральна міська бібліотека
ім. Т.Г. Шевченка

31 травня
18.00

Інформаційно-масові заходи до Міжнародного дня захисту дітей

Бібліотеки СМЦБС

1-2 червня

Урочисте відкриття літніх бібліотечних читань «Солодкий смак дитинства» та робота дитячого балаганчику (проводить бібліотека-філія № 3 ім. О.П. Столбіна)

Дитячий парк «Казка»

1 червня
протягом дня

30 травня – брифінг щодо нового у законодавстві стосовно призначення житлової субсидії

30 травня відбудеться брифінг щодо нового у законодавстві стосовно призначення житлової субсидії та монетизації цього виду державної соціальної допомоги..

29 травня – концерт юних виконавців «Майбутнє Є!»

29 травня відбудеться концерт юних виконавців класичної музики «Майбутнє Є!»

Які комунальні послуги потребують поліпшення їх якості?

вивіз ТПВ - 2.3%
прибирання прибудинкової території - 13.7%
водопостачання - 3.8%
ремонт будинків - 32.1%
ремонт внутрішньобудинокових мереж - 23.7%
обслуговування ліфтів - 10.7%
теплопостачання - 6.9%
електропостачання - 0.8%
газопостачання - 3.1%

Кількість голосів: 131
Голосування за це опитування вже закінчилося Дата: 28 лютого 2017 року

Графік випробування теплових мереж міста Суми підвищеним тиском

З метою запобігання поривів та уникнення аварійних ситуацій на магістральних теплових мереж та теплових мережах від ЦТП і котельних в опалювальний період та відповідно до Правил технічної експлуатації електричних станцій та мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 13.06.03 р. № 296, керуючись пунктом 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» ТОВ «Сумитеплоенерго» проведе гідравлічні випробування теплових мереж міста Суми підвищеним тиском (16кгс/см2 та 12кгс/см2).

З 10 травня по 28 серпня на магістральних теплових мережах центральної частини міста, що забезпечується тепловою енергією від ТЕЦ, та на тепломережах північної частини міста, що забезпечується тепловою енергією від котельні Північного промвузла, проводитимуться поетапні випробування підвищеним тиском (16 кгс/см2) магістральних та (12 кгс/см2) розподільчих теплових мереж. В зв’язку з поетапним випробуванням гаряче водопостачання буде припинено:

  • з 10.05.2017 р. по 21.05.2017 р. по магістралі № 4 у районі вулиць Г. Кондратєва, Покровської, Шишкарівської, Петропавлівської, 20 років Перемоги, провулку Громадянському
  • з 22.05.2017 р. по 02.06.2017 р. по магістралі № 5 у районі вулиць Харківської, Сергія Табали, Прокоф’єва
  • з 06.06.2017р. по 18.06.2017 р. по магістралі № № 4, 3 у районі вулиць Привокзальної, Троїцької, Супруна, Воскресенської, площі Незалежності
  • з 19.06.2017р. по 02.07.2017р. по магістралі № № 3, 6 у районі вулиць Праці, Ремісничої, Металургів
  • з 03.07.2017р. по 16.07.2017р. по магістралі № № 4, 8 у районі вулиць Першотравневої, Засумської, Садової, Люблінської, Ярослава Мудрого, Іллінської
  • з 17.07.2017р. по 30.07.2017р. по магістралі №№ 7, 1, 2 в районі проспекту Лушпи, вулиць Героїв Крут, Інтернаціоналістів, Заливній, 2-ї Залізничної, Тополянської, Скрябіна, Супруна, проспекту Шевченка
  • з 31.07.2017р. по 13.08.2017р. по магістралі № 6 у районі вулиць Ковпака, Романа Атаманюка, проспекту Курському
  • з 14.08.2017р. по 23.08.2017р. по магістралі № 6 у районі вулиць Юнаківської, Л.Українки, проспекту Курському.

З 10 травня по 18 серпня 2017 року на внутрішньоквартальних тепломережах від ЦТП Зарічної та Ковпаківської теплових дільницях ТОВ «Сумитеплоенерго» підвищеним тиском (12 кгс/см2) без припинення подачі ГВП.

З 10 травня по 10 липня 2017 року на тепломережах та технологічного обладнання котельних ТОВ «Сумитеплоенерго» підвищеним тиском (12 кгс/см2). В зв’язку з проведенням гідравлічних випробувань гаряче водопостачання буде припинено:

  • з 10.05.2017 р. по 10.06.2017 р. у районі вулиць Білопільського шляху
  • з 22.05.2017 р. по 2.06.2017р. у районі вулиць Н. Сироватської, Охтирської
  • з 24.05.2017 р. по 24.06.2017 р. у районі вулиці Косівщинської, Нахімова
  • з 1.06.201 7р. по 14.06.2017 р. у районі вулиці Роменська
  • з 6.06.2017 р. по 20.06.2017 р. у районі вулиці Г.Кондратьєва
  • з 15.06.2017 р. по 27.06.2017 р. у районі вулиці Декабристів
  • з 12.06.2017 р. по 10.07.2017 р. у районі селища Веретенівка.

Формується новий склад громадської ради при виконавчому комітеті Сумської міської ради

30 червня 2017 року о 13:00 в каб. № 59 (майдан Незалежності, 2, 4-й поверх) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 № 996 (зі змінами) відбудуться установчі збори для формування нового складу громадської ради при виконавчому комітеті Сумської міської ради.

До складу громадської ради можуть бути обрані представники громадських об’єднань, релігійних, благодійних організацій, творчих спілок, професійних спілок та їх об’єднань, асоціацій, організацій роботодавців та їх об’єднань, недержавних засобів масової інформації (далі – інститути громадянського суспільства), які зареєстровані в установленому порядку і провадять діяльність на території України.

Склад громадської ради формується на установчих зборах шляхом рейтингового голосування за осіб, які особисто присутні на установчих зборах та кандидатури яких внесені інститутами громадянського суспільства.

Кількісний склад громадської ради визначається установчими зборами.
Для участі в установчих зборах до ініціативної групи подається заява у довільній формі, підписана уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства.
До заяви додаються:
- рішення, прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства, про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу громадської ради;
- біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;
- інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних;
- інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства відповідному органу письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, – за період діяльності);
- відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

Документи приймаються по 31 травня 2015 року до 17 год. 15 хв.

Звертатися за адресою: майдан Незалежності, 2, Сумська міська рада, 7-й поверх, каб. 135, тел. 095-328-22-78. Час роботи: понеділок-четвер – з 8:00 до 17:15, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, обідня перерва – з 12:00 до 13:00. Субота та неділя – вихідні.
Склад ініціативної групи з підготовки установчих зборів для формування нового складу громадської ради:
- Гапуніч Сергій Якович – представник Сумського обласного осередку ВГО «Астма Асоціація» (відповідальна особа, тел. 066-842-99-18, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.);
- Кондратенко Юрій Миколайович – представник вільної професійної спілки «ВОЛЯ» Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка;
- Мальцев Дмитро Сергійович – представник місцевого осередку Міжнародної громадської організації «Міжнародний комітет сприяння боротьбі з корупцією та тіньовою економікою» у Сумській області;
- Обозний Володимир Анатолійович – представник громадської організації «Спільний дім»;
- Пак Степан Якович – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
- Тарасенко Юлія Анатоліївна – представник Сумського міського громадсько-молодіжного об’єднання «Соціальна організація студентів».

Таблиця показників діяльності учасника огляду-конкурсу з охорони праці

У відповідності до розпорядження міського голови від 3 квітня 2017 № 88 - Р «Про проведення в місті Суми заходів з нагоди Всесвітнього дня охорони праці» з метою привернення уваги суспільства, роботодавців, профспілкових та громадських організацій до питань охорони праці, запобігання нещасним випадкам на виробництві та професійним захворюванням серед підприємств, установ та організацій міста проводиться огляд-конкурс з охорони праці.

Для участі в ньому необхідно до 17 квітня 2017року надати інформацію згідно з додатком за адресою: м. Суми, майдан Незалежності, 2, відділ з охорони праці, каб. № 143, тел./факс: 70-05-16.

Таблиця показників діяльності учасника огляду-конкурсу з охорони праці

Перелік ліків, які надаватимуться пацієнтам безкоштовно за програмою «Доступні ліки»

3 квітня Міністерство охорони здоров'я опублікувало реєстр лікарських засобів, вартість яких підлягає відшкодуванню, згідно з урядовою програмою «Доступні ліки» У реєстрі зазначені розмір відшкодування та суми доплати (за наявності) щодо кожного торгового найменування лікарського засобу, який бере участь у програмі.

Нагадаємо, що у квітні 2017 року в Україні стартує програма «Доступні ліки», яка дозволить громадянам отримувати низку препаратів безкоштовно або з невеликою доплатою. Програма діє на ліки від серцево-судинних захворювань, діабету ІІ типу та бронхіальної астми.

Для того, щоб отримати препарати за цією програмою, потрібно звернутись до лікаря, отримати правильно виписаний рецепт із зазначенням діючої речовини, прийти до аптеки, що бере участь у програмі, та отримати обрані ліки.

Перелік ліків, які надаватимуться пацієнтам безкоштовно

Конкурс з визначення програм, спрямованих на надання соціальних послуг на базі інституту громадянського суспільства та в домашніх умовах за фінансової підтримки з міського бюджету у 2018 р.

Департамент соціального захисту населення оголошує конкурс з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких у 2018 році буде надаватись фінансова підтримка за рахунок коштів міського бюджету (термін реалізації програм (проектів, заходів) з 01.01.2018 по 31.12.2018).

Проведення конкурсу передбачено Порядком проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2011 № 1049 (зі змінами), а також Порядком проведення міського конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка з міського бюджету, затвердженим рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 16.08.2016 № 431 (зі змінами).