005.jpg

У сумських лікарнях збільшують кількість ліжок для хворих на COVID-19 та устатковують відповідні відділення. ВІДЕО

У медичних закладах Сум збільшують кількість ліжок для хворих на COVID-19, які потребують стаціонарного лікування, та забезпечують відповідні відділення необхідним устаткуванням.

Дата публікації: 2020-10-20
Детальніше...

Низький уклін всім захисникам, які обороняли і обороняють цілісність та суверенітет нашої держави, – Олександр ЛИСЕНКО

У День захисника України та День Покрови Пресвятої Богородиці сумчани покладанням квітів вшанували захисників України, – тих, хто віддав своє життя за територіальну цілісність держави, та тих, хто стоїть на варті миру і спокою українських родин.

Дата публікації: 2020-10-14
Детальніше...

Олександр Лисенко: Громада Сум дякує своїм Героям за подвиг, захист та відвагу

Напередодні Дня захисника України міський голова Олександр ЛИСЕНКО передав КУ «Центр учасників бойових дій» автомобіль, придбаний коштом Сумської міської територіальної громади.

Дата публікації: 2020-10-13
Детальніше...

Погода в Сумах: прогноз на завтра

Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення з посиланням на обласний центр з гідрометеорології повідомляє, що в середу, 21 жовтня, в Сумах очікується погана видимість через туман.

Дата публікації: 2020-10-20
Детальніше...

Оновлення сумської медицини: підсумки тижня

Відділ охорони здоров’я інформує про проведені минулого тижня у лікувально-профілактичних закладах міста роботи, спрямовані на ремонти та придбання обладнання.

Дата публікації: 2020-10-20
Детальніше...

Комунальники – сумчанам (оперативний звіт за 19.10.2020)

Пропонуємо до уваги мешканців багатоквартирних будинків звіт про роботу підприємств із обслуговування житла.

Дата публікації: 2020-10-20
Детальніше...

Планові відключення світла: що чекає на сумчан

Філія «Сумський міський район електричних мереж» АТ «Сумиобленерго» повідомляє про планові відключення електричної енергії 30 жовтня.

Дата публікації: 2020-10-20
Детальніше...

У Сумах вже внесли пропозиції до бюджету на 2021 рік щодо ремонту 100 ліфтів

У Сумах міська влада планує наступного року капітально відремонтувати 100 ліфтів – відповідні пропозиції до бюджету на 2021 рік вже подано.

Дата публікації: 2020-10-19
Детальніше...

Комунальники – сумчанам (оперативний звіт за 16–18.10.2020)

Пропонуємо до уваги мешканців багатоквартирних будинків звіт про роботу підприємств із обслуговування житла.

Дата публікації: 2020-10-19
Детальніше...

Цифри тижня

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (12–19 жовтня 2020 року).

Дата публікації: 2020-10-19
Детальніше...

Олександр Лисенко анонсував зведення школи в 12-му мікрорайоні

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО під час щопонеділкової апаратної наради повідомив, що наступного року розпочнеться будівництво закладу загальної середньої освіти в 12-му мікрорайоні.

Дата публікації: 2020-10-19
Детальніше...

Водоканал повідомляє про відключення води

У зв'язку з виконанням аварійно-ремонтних робіт КП «Міськводоканал» призупинило подачу води до будинків на вул. Гамалія.

Дата публікації: 2020-10-19
Детальніше...

У Сумах мобільні групи, що контролюють дотримання правил карантину підприємцями, працюють у посиленому режимі

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО доручив мобільним групам із контролю за дотриманням протиепідемічних заходів на працюючих об’єктах, що здійснюють господарську діяльність на території Сум, готувати проєкти рішень на розгляд виконкому щодо обмеження роботи закладів-порушників карантину.

Дата публікації: 2020-10-19
Детальніше...

Планові відключення світла: що чекає на сумчан

Філія «Сумський міський район електричних мереж» АТ «Сумиобленерго» повідомляє про планові відключення електричної енергії 28 і 29 жовтня.

Дата публікації: 2020-10-19
Детальніше...

Олександр Лисенко: Продовжуємо вмикати тепло в помешканнях сумчан у відповідності до графіків

Під час апаратної наради при міському голові Олександрові ЛИСЕНКУ обговорили перші результати підключення соціально-гуманітарної сфери та житлового фонду Сум до опалення.

Дата публікації: 2020-10-19
Детальніше...

Публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень.

Закон України "Про доступ до публічної інформації" та Указ Президента України "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації" покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Надання публічної інформації виконавчими органами Сумської міської ради здійснюється відповідно до рішення виконавчого комітету від 15.05.2018 № 282 "Про затвердження Положення про організацію доступу до публічної інформації, розпорядниками якої є виконавчі органи Сумської міської ради", рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 16.05.17 № 250 "Про Регламент роботи виконавчих органів Сумської міської ради" (зі змінами від 20.02.2018 № 100) (зі змінами від 18.04.2018 № 210) та розпорядження міського голови від 07.06.2016 №177-Р "Про організацію роботи з наборами даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, у Сумській міській раді"

Надання публічної інформації здійснюється у відповідь на запит на отримання публічної інформації.

Запит може бути індивідуальним або колективним. Запит на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:

  1. ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
  2. загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
  3. підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Запити щодо надання публічної інформації від фізичних, юридичних осіб та громадських організацій без статусу юридичних осіб приймаються у Сумській міській раді у робочі дні (з понеділка до четверга – з 8:00 до 17:15, у п’ятницю – з 8:00 до 16:00, перерва - з 12:00 до 13:00) у каб. № 135, поверх 7, тел.: 70-06-11.

  • письмово: Сумська міська рада, пл. Незалежності, 2, м. Суми, 40000 (форма для подання запиту на інформацію у письмовому форматі);
  • факсом: 70-06-11 (сектор забезпечення доступу до публічної інформації);
  • на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (з вказанням теми: "Запит на доступ до публічної інформації");
  • через онлайн форму на Інформаційному порталі Сумської міської ради.

У виконавчому комітеті Сумської міської ради визначене спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, розпорядниками інформації, що міститься в них, є виконавчі органи Сумської міської ради без статусу юридичної особи (м. Суми, майдан Незалежності, 2, 7 поверх, каб. 135). У структурних підрозділах Сумської міської ради (зі статусом юридичної особи,) розташованих у окремих приміщеннях, також облаштовані місця для роботи запитувачів.

Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, термін розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника (міського голови) або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Запитувач має право оскаржити:

1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;

2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;

3) ненадання відповіді на запит на інформацію;

4) надання недостовірної або неповної інформації;

5) несвоєчасне надання інформації;

6) невиконання розпорядниками обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.

21 жовтня – LХХХІІІ сесія Сумської міської ради

21 жовтня відбудеться LХХХІІІ сесія Сумської міської ради. 

Культурно-мистецькі та просвітницькі заходи (19 – 25 жовтня)

Культурно-мистецькі та просвітницькі заходи від Сумської міської централізованої бібліотечної системи 19 – 25 жовтня

№ з/п

 

Назва (тематика) заходу

 

Місце проведення

Дата та час проведення

Заходи міської бібліотечної системи на сайті МЦБС та в соціальних мережах

1.             

Книжкова виставка «25 жовтня – місцеві вибори»

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

1–20 жовтня

2.             

Інформаційна газетно-журнальна локація «Час обирати»

Бібліотека-філія № 3

1–22 жовтня

3.             

Інформаційний стенд «Перезавантаження місцевої влади»;

вебпам’ятка «Голосуємо без помилок»

Бібліотека-філія № 4

1–22 жовтня

4.             

Книжкова виставка «Наш вибір – наше майбутнє»

Бібліотека-філія № 5

Бібліотека-філія № 6

1–22 жовтня

5.             

Інформаційна викладка «Волю народу покажуть вибори»

Бібліотека-філія № 7

1–22 жовтня

6.             

Інформаційний куточок «Кого ми обираємо»

Бібліотека-філія № 8

1–20 жовтня

7.             

Виставка інформаційних матеріалів «25 жовтня – місцеві вибори»

Бібліотека-філія № 10

1–20 жовтня

8.             

Інформаційна викладка «Місцеві вибори»

Бібліотека-філія № 12

1–22 жовтня

9.             

Книжкова виставка «Майбутнє залежить від нас!»

Бібліотека-філія № 14

1–22 жовтня

10.          

Книжково-періодична виставка «Вибори 2020 – закон та надія»

Бібліотека-філія № 15

1–20 жовтня

11.          

Пресвикладка «Наш вибір»

Бібліотека-філія № 16

1–20 жовтня

12.          

Інформаційна виставка «Вибір є у кожного із нас»

Бібліотека-філія № 17

1– 2 жовтня

13.          

Інформаційна виставка «Місцеві вибори: кандидати, лідери, партії»

Бібліотека-філія № 18

1–22 жовтня

До Європейського дня боротьби з торгівлею людьми

14.          

Віртуальний огляд «Скажі «НІ» сучасному рабству»

Центральна міська бібліотека ім. Т. Г. Шевченка

17 жовтня

15.          

Відеозастереження «Торгівля людьми. Міф чи реальність?»

Бібліотека-філія № 8

19 жовтня

Судове засіданні за апеляційною скаргою ТОВ "Хоружів" по справі № 480/3157/20

Адміністративна справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "Хоружів" на рішення Сумського окружного адміністративного суду від 14.07.2020 року по справі №480/3157/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Хоружів" до Сумської міської ради про визнання незаконним рішення Сумської міської ради від 06.02.2019 № 4505-МР, яким затверджено Порядок демонтажу незаконно встановлених/розміщених елементів благоустрою, тимчасових (металевих) гаражів, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення на території м. Суми, призначено до апеляційного розгляду на 20.10.2020 року о 12:15 у відкритому судовому засіданні в приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду у залі судових засідань № 1.

Виборці мають можливість надіслати звернення до органу ведення державного реєстру виборців у онлайн-режимі

З 1 липня 2020 року виборці мають можливість надіслати до органу ведення Державного реєстру виборців з використанням мережі Інтернет такі звернення:

заяву щодо свого включення до Державного реєстру виборців (далі – Реєстр) – до органу ведення Реєстру за місцем свого проживання на території України (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

заяву про внесення змін до своїх ідентифікаційних персональних даних у Реєстрі – до органу ведення Реєстру відповідно до своєї виборчої адреси (для виборців, які проживають на території України) або до органу ведення Реєстру в Міністерстві закордонних справ України (для виборців, які проживають чи перебувають за межами України);

Виплата деяких видів допомог, компенсацій, грошового забезпечення та оплата послуг окремим категоріям населення

08 жовтня 2020 року були перераховані кошти громадянам для виплати державної допомоги у зв`язку з вагітністю і пологами, допомога при усиновленні дитини, допомога при народженні дитини, допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, допомога на дітей одиноким матерям, тимчасова державна допомога дітям, допомога малозабезпеченим сім`ям, відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років "муніципальна няня", допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомога особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, допомога на догляд, щомісячна грошова допомога особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії потребує постійного стороннього догляду, тимчасова державна соціальна допомога непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, щомісячна компенсаційна виплата непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку, допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет І типу, гострі або хронічні захворювання нирок ІV ступеня, допомога на дітей, які виховуються у багатодітних сім`ях, допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за жовтень 2020 року(основне нарахування).

Кошти можна отримати в установах банків вже 09 жовтня 2020 року.

З 08 жовтня департамент соціального захисту населення припиняє прийом громадян на 2 тижні

Шановні мешканці нашої територіальної громади!

У зв’язку із стрімким збільшенням кількості захворюваності серед працівників департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради, в тому числі і на коронавірусну інфекцію, з 08 жовтня прийом громадян припинений на 2 тижні.

У разі наявної необхідності повідомити про обставини, що можуть вплинути на право отримувати той чи інший вид виплати, допомоги, субсидії тощо, просимо користуватися поштою, засобами телефонного зв’язку та електронною поштою.

Консультації можна отримати за телефонами або направити звернення на електронну адресу:

електронна пошта департаменту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

багатоканальний номер телефону: 788-888, на якому можна отримати консультації з усіх питань соціального захисту населення

Особистий прийом у рамках «Прямої телефонної лінії»

Оскільки департамент соціального захисту населення Сумської міської ради працює в дистанційному режимі, як того вимагають умови карантину, особисті прийоми громадян проводити заборонено, керівники установи щосереди проводять особисті прийоми в зміненому форматі - через «Пряму телефонну лінію».
7 жовтня 2020 року містяни зможуть особисто звернутися із питаннями до директора департаменту Тетяни Масік з 10:00 до 12:00 за номером телефону 066-844-52-96.

Підсумки конкурсу з визначення аптечних установ, які здійснюватимуть пільгове забезпечення лікарськими засобами громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС

Підсумки конкурсу з визначення аптечних установ, які здійснюватимуть пільгове забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, мешканців Сумської міської об’єднаної територіальної громади, окрім наркотичних, психотропних лікарських засобів

28.09.2020 проведено конкурс з визначення аптечних установ, які здійснюватимуть пільгове забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, мешканців Сумської міської територіальної громади, окрім наркотичних, психотропних лікарських засобів і прекурсорів.

Відповідно до рішення конкурсної комісії, переможцем визначено ТОВ «Лінда Фарм», як аптечну установу, яка в 2020-2021 роках здійснюватиме пільгове забезпечення лікарськими засобами за рецептами лікарів громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, мешканців Сумської міської територіальної громади, окрім наркотичних, психотропних лікарських засобів і прекурсорів.

Департамент соціального захисту населення

Перевірте правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців!

З метою забезпечення реалізації конституційних прав громадян, покращення якості списків виборців, які будуть використовуватися в день проведення виборів, запрошуємо громадян перевірити правильність персональних даних, внесених до Державного реєстру виборців.

Не залишайте перевірку на останній день. У першу чергу це стосується виборців, які не виявили дані про себе або членів своєї родини та мали проблеми, пов’язані з неправильностями у списках під час попередніх виборчих кампаній, а також виборців:

• яким після останніх виборів виповнилося 18 років (будуть голосувати вперше);
• які після останніх виборів змінили прізвище, ім’я, по батькові;
• які змінили місце проживання;
• які під час останніх виборів у списках виборців виявили неточності або були відсутні в списках.

Також перевірити дані про себе та членів своєї родини можливо через сервіс «Особистий кабінет виборця», розміщений на порталі Державного реєстру виборців www.drv.gov.ua

Для цього в розділі «Перевірити дані у реєстрі» необхідно заповнити всі поля у формі запиту повними та достовірними даними про виборця українською мовою. Відповідь на запит буде надіслано на вашу електронну пошту.

Кількість запитів обмежена. Протягом доби можна надіслати лише один запит.

Зверніть увагу! У випадку, якщо не підтверджено наявність у Державному реєстрі виборців запису з указаними у запиті персональними даними (запис відсутній або дані потребують уточнення), Вам необхідно особисто звернутися з паспортом до відділів ведення Державного реєстру виборців Зарічного або Ковпаківського районів м.Суми за адресою: майдан Незалежності, 2 (5-й поверх, каб. 71, 89), телефони: 22-00-55, 22-00-50, 60-01-64.

Час прийому: понеділок-четвер – з 8:00 до 17:15, п’ятниця – з 8:00 до 16:00, перерва – з 12:00 до 13:00.