Повідомляємо, що відповідно до пункту 10 розділу ІІ Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 № 150, виконавчий комітет Сумської міської ради прийняв рішення від 18.06.2019 № 323 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Сумської міської ради від 27.06.2018 № 343 «Про затвердження конкурсної документації та інші організаційні питання проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми» (зі змінами)», яким уточнено деякі положення конкурсної документації для проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми з метою уникнення непорозумінь під час підготовки учасниками конкурсу конкурсних пропозицій.
Також рішеннями конкурсної комісії з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми (далі – конкурсна комісія) від 07.06.2019 № 16, 14.06.2019 № 17 та 24.06.2019 № 18 виключено з об’єктів конкурсу багатоквартирні будинки, співвласники яких станом на 24.06.2019 самостійно визначилися з формою управління і подали відповідні документи до уповноважених виконавчих органів Сумської міської ради.
Пропонуємо текст конкурсної документації для проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми та додатків 2 «Перелік об’єктів конкурсу» та 3 «Технічні характеристики багатоквартирних будинків об’єктів конкурсу №№ 1-7» до неї з урахуванням вказаних вище рішень виконавчого комітету Сумської міської ради та конкурсної комісії.
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ*
для проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми (далі – конкурсна документація)
(Зі змінами, внесеними згідно з рішеннями виконавчого комітету Сумської міської ради від 21.05.2019 № 306, 18.06.2019 № 323)
- Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу
1.1. Найменування: Виконавчий комітет Сумської міської ради.
1.2. Місцезнаходження: 40030, м. Суми, майдан Незалежності, 2.
- Прізвище, посада та номери контактних телефонів осіб, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу:
Власенко Тетяна Василівна – начальник відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства департамента інфраструктури міста Сумської міської ради, тел. (0542) 700-598, моб. тел. 0954765519.
Волкова Юлія Володимирівна – головний спеціаліст відділу планування, економічного аналізу та тарифної політики департамента інфраструктури міста Сумської міської ради, тел. (0542) 700-595, моб. тел. 0667987159.
Чайченко Олег Володимирович – начальник правового управління Сумської міської ради, тел. (0542) 700-630, моб. тел. 0661310650.
- Перелік складових робіт (послуг) з управління багатоквартирним будинком, який складений згідно з обов’язковим переліком робіт (послуг), витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території**:
3.1. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем: водопостачання; водовідведення; теплопостачання; гарячого водопостачання; зливової каналізації; електропостачання; газопостачання.
3.2. Технічне обслуговування ліфтів.
3.3. Обслуговування систем диспетчеризації.
3.4. Обслуговування димових та вентиляційних каналів.
3.5. Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності).
3.6. Поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків), та іншого спільного майна багатоквартирного будинку.
3.7. Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем: водопостачання; водовідведення; теплопостачання; гарячого водопостачання; зливової каналізації; електропостачання; газопостачання.
3.8. Поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності).
3.9. Прибирання прибудинкової території.
3.10. Прибирання приміщень загального користування (у тому числі допоміжних).
3.11. Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами.
3.12. Дератизація.
3.13. Дезінсекція.
3.14. Придбання електричної енергії для освітлення місць загального користування, живлення ліфтів та забезпечення функціонування іншого спільного майна багатоквартирного будинку.
- Вимоги щодо якості надання послуги (перелік робіт та періодичність їх надання) з посиланням на стандарти, нормативи, норми та правила
Якість надання послуг повинна відповідати вимогам законів України «Про житлово-комунальні послуги», «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», постанов Кабінету Міністрів України від 05.09.2018 № 712 «Про затвердження Правил надання послуги з управління багатоквартирним будинком та Типового договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком», від 11.12.2013 № 970 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі», від 27.12.2018 № 1145 «Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 № 190 «Про затвердження Обов’язкового переліку робіт (послуг), витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території», наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2018 № 219 «Про затвердження Порядку обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води», наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 № 190 «Про затвердження Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів», наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 10.04.2000 № 73 «Про затвердження державних нормативних документів», наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015 № 285 «Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання», наказу Міністерства палива та енергетики України, Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378 «Про затвердження Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 № 603 «Про затвердження норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій», інших чинних нормативних актів у сфері житлово-комунального господарства.
Вимоги щодо якості надання послуги (перелік робіт та періодичність їх надання) визначені в додатку 1 до конкурсної документації.
- Найменування об’єкта конкурсу чи перелік об’єктів конкурсу
Перелік об’єктів конкурсу визначений у додатку 2 до конкурсної документації.
- Технічна характеристика об’єкта конкурсу за показниками
Технічна характеристика кожного об’єкта конкурсу за показниками визначена в додатку 3 до конкурсної документації.
- Критерії оцінки конкурсних пропозицій
Конкурсні пропозиції учасників конкурсу оцінюються за такими критеріями:
1) ціна послуги, що включає відповідно до статті 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» витрати на утримання багатоквартирного будинку, прибудинкової території, поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, винагороду управителю з розрахунку на 1 м кв. загальної площі житлового або нежитлового приміщення у багатоквартирному будинку (основний критерій під час оцінювання);
2) рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою;
3) наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців);
4) фінансова спроможність учасника конкурсу;
5) наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства.
- Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання
8.1. Вимоги до конкурсних пропозицій розповсюджуються, а документи (включаючи їх оригінали та копії) подаються учасниками конкурсу окремо щодо кожного об’єкту конкурсу (групи будинків), на який учасник подав конкурсну пропозицію, для їх оцінювання.
8.2. Для участі в конкурсі його учасники подають організатору заяву, в якій зазначають:
- фізичні особи-підприємці – прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), згоду на обробку персональних даних;
- юридичні особи – повне найменування, код за Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР);
- бажаний спосіб надання конкурсної документації (вручення особисто учаснику конкурсу або надіслання поштою).
8.3. Перелік документів, що подаються учасниками конкурсу у складі конкурсних пропозицій, для їх оцінювання:
- засвідчені учасником конкурсу копії документів, що підтверджують повноваження керівника чи іншої уповноваженої особи учасника конкурсу;
- засвідчена учасником конкурсу копія статуту чи іншого установчого документа відповідно до закону для юридичної особи – учасника конкурсу;
- оригінал довідки уповноваженого органу Державної фіскальної служби, в якому учасник конкурсу перебуває на обліку, про відсутність заборгованості з податків та обов’язкових платежів до бюджету, дійсна на час подання пропозицій;
- засвідчені учасником конкурсу копія фінансової звітності суб’єкта господарювання за останній звітний період (балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73; для суб’єктів малого підприємництва і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності – скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 (у редакції наказу від 24.01.2011 № 25) та копія проміжної фінансової звітності за останній місяць, що передує місяцю подачі конкурсної пропозиції;
- оригінал банківського документу про наявність коштів на розрахунковому рахунку учасника конкурсу станом на останній день календарного місяця, що передує місяцю подачі конкурсної пропозиції;
- оригінал довідки учасника конкурсу довільної форми, що містить інформацію про рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою та підтверджує спроможність учасника виконувати роботи, які входять до визначеного конкурсною документацією переліку складових послуги з управління багатоквартирним будинком (зазначається кількість відповідних виробничих, адміністративних та інших приміщень, вантажних та спеціалізованих транспортних засобів, спеціалізованої техніки, обладнання, інвентарю тощо, які належать учаснику конкурсу; їх основні характеристики; речове право, на підставі якого вони належать учаснику конкурсу, тощо);
- засвідчені учасником конкурсу копії витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно/свідоцтв про право власності на виробничі, адміністративні та інші приміщення учасника конкурсу, та/або копії договорів оренди, та/або інші документи, що підтверджують речове право учасника конкурсу на дані приміщення;
- засвідчені учасником конкурсу копії технічних паспортів (свідоцтв) на транспортні засоби учасника, та/або копії договорів користування (оренди), лізингу або інші документи, що підтверджують речове право учасника конкурсу на транспортні засоби;
- засвідчені учасником конкурсу копії оборотної відомості по балансовому рахунку з залишком на дату балансу та інвентарної картки обліку основних засобів (газонокосарок, тримерів, мотокос, електрозварювальних апаратів та іншої спеціалізованої техніки, обладання, інвентарю), що підтверджують матеріально-технічний потенціал учасника конкурсу, та/або копії документів, які підтверджують право користування учасника конкурсу цим обладнанням;
- засвідчені учасником конкурсу документи, що підтверджують можливість виконання робіт/експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки або договори щодо залучення співвиконавця, який має право виконувати вищевказані роботи/експлуатувати машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки;
- засвідчена учасником конкурсу копія штатного розпису та оригінал довідки учасника конкурсу довільної форми, яка містить інформацію за останній місяць, що передує місяцю подачі конкурсної пропозиції, стосовно наявності персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід у сфері житлово-комунального господарства, з додаванням оригіналів письмових згод осіб на обробку персональних даних у разі їх зазначення (вказуються дані про кількість штатних працівників, у тому числі тих, хто працює на повну ставку, та осіб, які виконують роботи/надають послуги на підставі цивільно-правових угод; їх професію, кваліфікацію та досвід (стаж роботи);
- оригінал довідки учасника конкурсу довільної форми, яка містить інформацію за період протягом року до дати подачі конкурсної пропозиції стосовно середньооблікової кількості персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід у сфері житлово-комунального господарства, у розрізі штатних працівників (із зазначенням відсотку зайнятих на повну ставку) та осіб, які виконують роботи/надають послуги на підставі цивільно-правових угод;
- засвідчені учасником конкурсу копії документів, які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель ) житлового будинку (групи будинків)» (для учасника конкурсу – юридичної особи), або які підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для учасника конкурсу – фізичної особи-підприємця);
- розрахунок кількості персоналу (у тому числі адміністративного, технічного тощо), що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід, достатнього для обслуговування всіх будинків об’єкту конкурсу згідно з встановленими нормативами;
- проведені відповідно до чинного законодавства розрахунки ціни послуги з управління на кожний багатоквартирний будинок об’єкту конкурсу окремо за наведеною в додатку 4 до конкурсної документації формою; зведена учасником конкурсу пропозиція ціни послуги (у тому числі в електронній формі на диску CD-R або флеш-накопичувачі у вигляді бази Excel) із зазначенням її по кожному будинку об’єкту конкурсу згідно з його порядковим номером у додатку 2 до конкурсної документації та узагальненням інформації по будинкам, в яких пропонується однакова ціна послуги;
- засвідчені учасником конкурсу копії документів, що підтверджують наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства з додаванням завірених учасником конкурсу копій відповідних договорів та первинних документів;
- оригінал довідки учасника конкурсу довільної форми, яка містить інформацію про юридичну та фактичну адресу, засоби зв’язку з керівництвом учасника та банківські реквізити учасника конкурсу.
Учасники конкурсу мають право, крім передбачених конкурсною документацією, подавати у складі конкурсної пропозиції також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо).
При розрахунках ціни послуги, а також достатнього для обслуговування всіх будинків об’єкту конкурсу персоналу враховуються вимоги наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 № 603 «Про затвердження норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій», наказу Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.11.2006 № 369 «Про затвердження Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації», ДСТУ 36.1-006-98 «Ліфти пасажирські та вантажні. Методика розрахунку ціни на технічне обслуговування і ремонт ліфтів та диспетчерських систем» та Галузевої угоди між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об’єднанням організацій роботодавців «Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі України» та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2017-2021 роки, зареєстрованої Міністерством соціальної політики України 31.01.2017 за № 7 (зі змінами та доповненнями).
(Абзац двадцятий підпункту 8.3 пункту 8 додатку 1 до рішення зі змінами, внесеними згідно з рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 18.06.2019 № 323)
Надана учасником інформація має підтверджуватися копіями документів, засвідченими учасником конкурсу.
Відповідно до пункту 5.27 Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації (Вимоги до оформлення документів. ДСТУ 4163-2003), затвердженої наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії; засвідчуватися повинна кожна сторінка документа.
Конкурсна пропозиція подається щодо кожного об’єкта окремо.
Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.
Конкурсна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів у складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.
Конкурсна пропозиція запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити підпис уповноваженої особи учасника конкурсу та рекомендовано відбиток печатки учасника конкурсу (за наявності). На конверті повинно бути вказано інформацію, визначену в підпункті 14.1 пункту 14 цієї конкурсної документації.
Конкурсні пропозиції, отримані після закінчення строку їх подання, або подані не учасниками конкурсу, не розкриваються і повертаються особам, які їх подали.
Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій. Внесення змін (доповнень) до конкурсної пропозиції здійснюється в такому ж порядку, як і подача конкурсної пропозиції.
Конкурсні пропозиції реєструються секретарем конкурсної комісії (за його відсутності – іншою особою, уповноваженою здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу) в окремому журналі обліку конкурсних пропозицій за встановленою законодавством формою. На запит учасника конкурсу секретар конкурсної комісії або інша особа, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу, протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження його конкурсної пропозиції із зазначенням дати та часу.
8.4. Перевірка в установленому законодавством порядку відомостей, зазначених у заяві учасника конкурсу, даних, що підтверджують здійснення учасником конкурсу економічної діяльності в сфері обслуговування будинків і територій/управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту, та відсутність порушеного стосовно учасника конкурсу провадження у справі про банкрутство (про припинення юридичної особи - учасника конкурсу, підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця - учасника конкурсу), долучення до конкурсних пропозицій учасників конкурсу витягів з ЄДР, повідомлення у визначених законодавством випадках та строки учасників конкурсу про відхилення їх заяв покладається на конкурсну комісію.
- Методика оцінювання конкурсних пропозицій
9.1. Оцінювання конкурсних пропозицій учасників конкурсу згідно з визначеними конкурсною документацією критеріями здійснюється за бальною системою, а саме:
Критерій 1. Ціна послуги. Максимальна кількість балів – 35 балів.
Оцінювання пропозицій здійснюється по кожному будинку, що входить до об’єкту конкурсу (групи будинків), окремо. Чим нижча ціна послуги, тим більший бал. При цьому ціна послуги повинна бути економічно обґрунтованою на підставі стандартів, нормативів, норм, порядків та правил у сфері житлово-комунальних послуг.
Нарахування балів.
Максимально можливу кількість балів щодо певного будинку (35 балів) отримує учасник, який запропонував найнижчу ціну послуги для цього будинку.
Бали інших учасників щодо цього ж будинку розраховуються за формулою:
Бал(n учасника) = Цмін / Ц(n учасника) Х 35, де:
Бал(n учасника) – кількість балів, що отримує n учасник;
Цмін – найнижча ціна послуги для цього будинку з запропонованих учасниками, грн.;
Ц(n учасника) – ціна послуги для цього ж будинку, запропонована n учасником, грн.
У зв’язку з тим, що кожен об’єкт конкурсу складається з групи будинків, загальна сума балів за критерієм 1 здійснюється шляхом визначення середнього математичного значення кількості балів, визначених окремо за кожним багатоквартирним будинком. При цьому максимальна кількість балів під час оцінювання за кожним будинком не повинна перевищувати 35 балів.
Критерій 2. Рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою. Максимальна кількість балів – 15 балів.
Оцінюється матеріально-технічний стан учасника конкурсу стосовно наявності в нього нерухомого майна, вантажного та спеціалізованого транспорту, спеціалізованої техніки, обладнання, інвентаря, що підтверджують спроможність надавати в повному обсязі послуги з управління групою будинків об’єкту конкурсу, на який учасник конкурсу подав відповідні конкурсні пропозиції, у тому числі шляхом фізичного огляду матеріально-технічної бази, з урахуванням речового права, на підставі якого матеріально-технічна база належить учаснику конкурсу. Матеріально-технічна база, яка підлягає оцінюванню, повинна знаходитися на території міста Суми.
Нарахування балів:
- МТБ № 1 – матеріально-технічна база, яка забезпечує надання послуги з управління належної якості, належить учаснику конкурсу на підставі речових прав: право власності, право повного господарського відання та/або на умовах безоплатного договору позички, укладеного на строк не менше ніж п’ять років,
- до 15 балів.
- МТБ № 2 – матеріально-технічна база, яка забезпечує надання послуги з управління належної якості, належить учаснику конкурсу на підставі речових прав, перелічених у МТБ № 1, вартість яких не менше 50% від загальної вартості матеріально-технічної бази учасника конкурсу, та решта належить на підставі речового права оренди
- до 14 балів.
- МТБ № 3 – матеріально-технічна база, яка забезпечує надання послуги з управління належної якості, належить учаснику конкурсу на підставі речового права оренди або на інших умовах, ніж зазначені в МТБ № 1 та МТБ № 2
- до 9 балів.
- МТБ № 4 – часткова наявність матеріально-технічної бази - 5 балів.
- відсутність матеріально-технічної бази - 0 балів.
Порядок нарахування балів.
Крок 1. Конкурсна комісія складає зведену таблицю по всім учасникам конкурсу стосовно окремого об’єкту конкурсу щодо наявності в них індивідуально визначеного майна та відповідного інвентаря в кількісному виразі, вказаних у конкурсній пропозиції, із зазначенням речового права учасника конкурсу.
Крок 2. Оцінюється забезпеченість учасників конкурсу матеріально-технічною базою за такими показниками:
2.1.
а) наявність виробничих приміщень, які повністю забезпечують розміщення необхідної для надання послуги з управління об’єктом конкурсу кількості робітників, транспорту (гаражів), спеціалізованої техніки, обладнання, іншого майна учасника конкурсу та їх зберігання: МТБ № 1 – 5 балів; МТБ № 2 – 4 бали; МТБ № 3 – 3 бали;
б) наявність виробничих приміщень, які частково забезпечують розміщення необхідної для надання послуги з управління об’єктом конкурсу кількості робітників, транспорту, спеціалізованої техніки, обладнання, іншого майна учасника конкурсу та їх зберігання: МТБ № 1– 4 бали; МТБ № 2 – 3 бали; МТБ № 3 – 2 бали;
2.2.
а) наявність вантажного та спеціалізованого транспорту, який повністю забезпечує спроможність надання послуги з управління об’єктом конкурсу: МТБ № 1 – 5 балів; МТБ № 2 – 4 бали; МТБ № 3 – 3 бали;
б) наявність вантажного та спеціалізованого транспорту, який частково забезпечує спроможність надання послуги з управління об’єктом конкурсу: МТБ № 1 – 4 бали; МТБ № 2 – 3 бали; МТБ № 3 – 2 бали.
Мінімальною необхідною кількістю вантажного та спеціалізованого транспорту при оцінці конкурсних пропозицій (підпункт «а» цього пункту) вважається:
- один трактор або екскаватор на прибирання внутрішньодворових доріг та прибудинкової території до 400 тис.кв.м.;
(Пункт 2.2 кроку 2 критерію 2 підпункту 9.1 пункту 9 додатку 1 до рішення зі змінами, внесеними згідно з рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 18.06.2019 № 323)
- один автомобіль для вивезення сміття на кожний об’єкт конкурсу;
- один автомобіль з обладнанням для проведення аварійно-ремонтних робіт на кожний об’єкт конкурсу.
2.3.
а) наявність спеціалізованої техніки, обладнання, інвентаря, що повністю забезпечують спроможність надання послуги з управління об’єктом конкурсу: МТБ № 1 – 3 бали; МТБ № 2 – 2 бали; МТБ № 3 – 1 бал;
б) наявність спеціалізованої техніки, обладнання, інвентаря, що частково забезпечують спроможність надання послуги з управління об’єктом конкурсу: МТБ № 1 – 2 бали; МТБ № 2 – 1 бал; МТБ № 3 – 0 балів;
Мінімальною необхідною кількістю спеціалізованої техніки, обладнання, інвентаря при оцінці конкурсних пропозицій (підпункт «а» цього пункту) вважається по одній бензопилі, зварювальному апарату на кожний об’єкт конкурсу, по одній газонокосарці на кожні 100 тис. кв.м. прибудинкової території об’єкту конкурсу, по одній мітлі та лопаті на кожного двірника.
2.4.
Наявність дозвільних документів – декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, згідно з якими дозволяється:
а) виконувати зварювальні та газополум’яні роботи (ручне дугове і газове зварювання зварних з’єднань трубопроводів із сталевих труб систем теплових мереж, водопостачання і каналізації, ліфтів) та зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечним газом (з киснем і пропан-бутаном);
б) експлуатувати посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа;
в) виконувати обстеження, ремонт та чищення димарів, повітропроводів;
г) виконувати монтаж, налагодження, ремонт та технічне обслуговування ліфтів, зварювальні роботи (при монтажі, налагодженні та ремонті ліфтів);
ґ) виконувати роботи в колодязях, шурфах, траншеях.
(Пункт 2.4 кроку 2 критерію 2 підпункту 9.1 пункту 9 додатку 1 до рішення зі змінами, внесеними згідно з рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 18.06.2019 № 323)
За наявності всіх дозвільних документів, визначених цим пунктом конкурсної документації, учаснику конкурсу нараховується - 2 бали.
У разі наявності в учасника конкурсу замість дозвільного документа договору щодо залучення співвиконавця, який має право виконувати вищевказані роботи підвищеної небезпеки, сума балів зменшується на 0,2 балів за кожний такий договір.
У разі відсутності в учасника конкурсу і дозвільного документу, і договору щодо залучення співвиконавця хоча б за однією із вищевказаних робіт підвищеної небезпеки учаснику конкурсу по пункту 2.4. кроку 2 критерію 2 конкурсної документації нараховується - 0 балів.
Крок 3. Загальна сума балів за критерієм 2 підсумовується по кожному учаснику конкурсу за формулою: Бал(n учасника) = (Бал(п.2.1.) + Бал(п.2.2.) + Бал(п.2.3.) + Бал(п.2.4.)) – К, де:
Бал(n учасника) – кількість балів, що отримує n учасник;
Бал(п.2.1.), …, Бал(п.2.4.) – кількість балів, що отримує n учасник за визначеними пунктами 2.1.-2.4. кроку 2 критерію 2 показниками;
К – коефіцієнт кількості поданих учасником конкурсу на конкурс конкурсних пропозицій, який визначається із розрахунку:
К = 0 при подачі учасником конкурсу 1 конкурсної пропозиції;
К = 2 при подачі учасником конкурсу 2 конкурсних пропозицій;
К = 5 при подачі учасником конкурсу від 3 до 5 конкурсних пропозицій;
К = 9 при подачі учасником конкурсу від 6 до 7 конкурсних пропозицій.
Наявність матеріально-технічної бази підтверджується поданими у складі конкурсної пропозиції відповідними документами та її оглядом конкурсною комісією.
Матеріально-технічна база повинна забезпечувати спроможність учасника надавати в повному обсязі послуги з управління багатоквартирними будинками того об’єкту конкурсу, на який ним подано конкурсну пропозицію. Подання учасником конкурсу однієї й тієї ж матеріально-технічної бази, її частини на різні об’єкти конкурсу не допускається.
При частковій наявності матеріально-технічної бази (відсутність однієї або більше складових матеріально-технічної бази, визначених або пунктом 2.1., або пунктом 2.2., або пунктом 2.3., або пунктом 2.4. кроку 2 критерію 2) чи її відсутності, бали визначається без застосування формули в розмірі 5 балів чи 0 балів.
Критерій 3. Фінансова спроможність учасника конкурсу. Максимальна кількість балів – 15 балів.
Оцінюються фінансові ресурси, необхідні для забезпечення розрахунків за надані послуги з управління багатоквартирним будинком (заробітна плата, податки тощо), по групі будинків, що входять до переліку, на який учасник конкурсу подав відповідні конкурсні пропозиції, у розмірі 100% від місячного нарахування протягом 1 місяця.
Фінансові ресурси оцінюється конкурсною комісією на основі поданого учасником конкурсу балансу за останній звітний період, що відображає наявність оборотних коштів в учасника конкурсу за формулою: власний капітал мінус необоротні активи, та/або на основі поданих учасником конкурсу проміжного балансу та банківських документів про наявність коштів на розрахунковому рахунку учасника конкурсу станом на останній день календарного місяця, що передує місяцю подачі конкурсної пропозиції.
Нарахування балів:
- наявність фінансових ресурсів у розмірі 100% від двомісячного нарахування і більше - 15 балів.
- наявність фінансових ресурсів у розмірі 100% від місячного нарахування - 13 балів.
- відсутність фінансових ресурсів у розмірі 100% від місячного нарахування - 0 балів.
Критерій 4. Наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців). Максимальна кількість балів – 15 балів.
Оцінюється наявність персоналу відповідної кваліфікації, знання і досвід роботи працівників (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців), що підтверджують спроможність у повному обсязі надавати послуги з управління групою будинків об’єкту конкурсу, на який учасник конкурсу подав відповідну конкурсну пропозицію. Особлива увага приділяється наявності необхідного персоналу, мінімальна чисельність якого по кожному об’єкту конкурсу згідно з встановленими стандартами, нормативами, нормами, порядками та правилами у сфері житлово-комунальних послуг становить (далі – необхідний персонал):
- працівник, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)»;
- енергетик;
- інженер з охорони праці (при кількості працюючих менше 50 осіб допускається працевлаштування на умовах неповного робочого дня);
(Абзац п’ятий критерію 4 підпункту 9.1 пункту 9 додатку 1 до рішення зі змінами, внесеними згідно з рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 18.06.2019 № 323)
- відповідальна особа з ліфтового господарства;
- електрогазозварник, тесляр, столяр, муляр (не менше ніж по одному на кожний об’єкт конкурсу);
- майстер дільниці (не менше одного на об’єкті конкурсу № 7; не менше двох на об'єктах конкурсу №№ 2, 3, 4, 5, 6; не менше трьох на об’єкті конкурсу № 1);
- покрівельник (не менше двох на об'єктах конкурсу №№ 2, 3, 4, 7; не менше трьох на об’єктах конкурсу №№ 1, 5, 6);
- маляр або штукатур (не менше двох на об'єктах конкурсу №№ 2-7; не менше чотирьох на об’єкті конкурсу № 1);
(Абзац десятий критерію 4 підпункту 9.1 пункту 9 додатку 1 до рішення зі змінами, внесеними згідно з рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 18.06.2019 № 323)
- слюсар-сантехнік (не менше трьох на об’єктах конкурсу №№ 2, 4, 7, не менше чотирьох на об’єктах конкурсу №№ 3, 5, 6; не менше 9 на об’єкті конкурсу № 1);
- двірник (не менше 33 на об’єкті конкурсу № 1; не менше 13 на об’єкті конкурсу № 2; не менше 12 на об’єкті конкурсу № 3; не менше 9 на об’єкті конкурсу № 4; не менше 20 на об’єкті конкурсу № 5; не менше 19 на об’єкті конкурсу № 6; не менше 7 на об’єкті конкурсу № 7).
Нарахування балів:
- 100% необхідного штатного персоналу - 15 балів.
- від 60% до 100% необхідного штатного персоналу - 11 балів.
- від 40% до 50% необхідного шатного персоналу - 6 балів.
- менше від 40% необхідного шатного персоналу - 0 балів.
Кваліфікація та наявність необхідного персоналу підтверджується поданими у складі конкурсної пропозиції відповідними документами.
Критерій 5. Наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства. Максимальна кількість балів – 20 балів.
Оцінюється наявність досвіду роботи учасника конкурсу з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства згідно з переліком складових послуги з управління багатоквартирним будинком, зазначеним у цій конкурсній документації, зокрема, на основі тривалості роботи на ринку житлово-комунального господарства.
(Абзац другий критерію 5 підпункту 9.1 пункту 9 додатку 1 до рішення зі змінами, внесеними згідно з рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 18.06.2019 № 323)
Нарахування балів:
- наявність досвіду роботи на ринку житлово-комунального господарства більше 3 років - 19 балів.
- наявність досвіду роботи на ринку житлово-комунального господарства від 1 до 3 років - 10 балів.
- наявність досвіду роботи на ринку житлово-комунального господарства до 1 року - 1 бал.
За подані інші, окрім передбачених конкурсною документацією, документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо), може додатково нараховуватися 1 бал.
9.2. За наявності підтверджених документально чи виявлених під час виїзних оглядів матеріально-технічної бази учасника конкурсу, а також під час вибіркових опитувань споживачів житлових послуг об’єктивних підстав, які впливають на спроможність учасника конкурсу надавати якісно та в повному обсязі послуги з управління об’єктом конкурсу, конкурсна комісія має право відхилити конкурсні пропозиції цього учасника.
У разі якщо при підрахунку максимальної кількості балів за одним об’єктом конкурсу кілька учасників, які подали конкурсні пропозиції на цей об’єкт, наберуть однакову кількість балів, конкурсна комісія проводить з цими учасниками конкурсу додаткові консультації, співбесіди, виїзні огляди їх матеріально-технічної бази, надаючи перевагу учаснику конкурсу, який має більш пристосовані приміщення, досконалі (нові, високотехнологічні) вантажні та спеціалізовані транспортні засоби, спеціалізовану техніку, обладнання та більш кваліфікованих працівників.
Максимальна сума балів дорівнює 100 балам. Мінімальна кількість балів, яка дозволяє обрати учасника конкурсу управителем, – 70 балів.
Переможцем конкурсу визначається його учасник, що набрав максимальну кількість балів щодо об’єкта конкурсу.
У разі якщо в конкурсі взяв участь тільки один учасник і його пропозиція не була відхилена, він оголошується переможцем конкурсу.
У разі відмови переможця конкурсу від підписання договору про надання послуги або неукладення договору з його вини у визначений законодавством строк, конкурсна комісія може визначити переможцем учасника, що набрав максимальне число балів за оцінюванням з числа інших поданих конкурсних пропозицій, або оголосити повторний конкурс. Відповідне рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом, витяг з якого підписується головою та секретарем конкурсної комісії і надсилається протягом трьох календарних днів усім учасникам конкурсу.
- Проект договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком
Проект договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком наведений у додатку 5 до конкурсної документації.
- Порядок надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації
11.1. Учасник конкурсу має право не пізніше ніж за десять календарних днів до закінчення строку подання конкурсних пропозицій письмово звернутися за роз'ясненнями щодо змісту конкурсної документації до організатора конкурсу, який зобов'язаний надіслати йому протягом трьох робочих днів з дня отримання звернення письмову відповідь, яку може оприлюднити на офіційному веб-сайті Сумської міської ради.
11.2. Надання роз’яснень щодо змісту конкурсної документації, у тому числі проведення зборів учасників конкурсу з метою надання таких роз’яснень, організатор конкурсу покладає на конкурсну комісію.
11.3. При проведенні зборів учасників конкурсу з метою надання їм роз'яснень щодо змісту конкурсної документації ведеться протокол, який надсилається протягом трьох робочих днів усім учасникам конкурсу.
- Дата огляду об’єктів конкурсу та доступу до них:
Доступ до об’єктів конкурсу та їх огляд буде проводитися з 03.06.2019 по 14.06.2019 з 10.00 до 16.00 години згідно з графіком:
Номер і назва об’єкта конкурсу | Дата огляду об’єкта конкурсу, місце та час його початку, члени конкурсної комісії, відповідальні за забезпечення огляду об’єктів конкурсу |
1. Об’єкт конкурсу № 1 | 03.06.2019. Початок о 10.00, майдан Незалежності, 2; Васюнін Д.Г., Гапуніч С.Я. |
2. Об’єкт конкурсу № 2 | 04.06.2019. Початок о 10.00, майдан Незалежності, 2; Волобуєва О.В., Чайченко О.В. |
3. Об’єкт конкурсу № 3 | 05.06.2019. Початок о 10.00, майдан Незалежності, 2; Гризодуб Г.П., Каплун З.П. |
4. Об’єкт конкурсу № 4 | 06.06.2019. Початок о 10.00, майдан Незалежності, 2; Коваленко Т.О., Пархомчук О.В. |
5. Об’єкт конкурсу № 5 | 07.06.2019. Початок о 10.00, майдан Незалежності, 2; Сагач А.Г., Волкова Ю.В. |
6. Об’єкт конкурсу № 6 | 12.06.2019. Початок о 10.00, майдан Незалежності, 2; Власенко Т.В., Велитченко Е.В. |
7. Об’єкт конкурсу № 7 | 14.06.2019. Початок о 10.00, майдан Незалежності, 2; Журба О.І., Павленко В.І. |
Учасники конкурсу, що бажають взяти участь в огляді об’єктів конкурсу, письмово повідомляють про це секретаря конкурсної комісії (за його відсутності – іншу особу, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу) шляхом направлення повідомлення на офіційну електронну адресу департамента інфраструктури міста Сумської міської ради Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. не пізніше ніж за два робочі дні до огляду.
- Інформація про наявність та загальний обсяг заборгованості співвласників за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і про невиконані зобов’язання щодо проведення перерахунку розміру плати за ці послуги в разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі
13.1. Загальний обсяг заборгованості співвласників за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у розрізі за кожним об’єктом конкурсу:
Номер і назва об’єкта конкурсу | Сума заборгованості станом на 01.04.2019, грн. |
1. Об’єкт конкурсу № 1 | 7650300,00 |
2. Об’єкт конкурсу № 2 | 5081062,00 |
3. Об’єкт конкурсу № 3 | 3713760,28 |
4. Об’єкт конкурсу № 4 | 2445335,74 |
5. Об’єкт конкурсу № 5 | 3832036,90 |
6. Об’єкт конкурсу № 6 | 5320235,66 |
7. Об’єкт конкурсу № 7 | 3214948,53 |
Разом | 31257679,11 |
13.2. Інформація про невиконані зобов’язання щодо проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі:
Номер і назва об’єкта конкурсу | Інформація про невиконані зобов’язання щодо надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за 2018 рік, тис. грн. |
1. Об’єкт конкурсу № 1 | 1980,06 |
2. Об’єкт конкурсу № 2 | 1269,845 |
3. Об’єкт конкурсу № 3 | 592,5 |
4. Об’єкт конкурсу № 4 | - |
5. Об’єкт конкурсу № 5 | 275,53 |
6. Об’єкт конкурсу № 6 | - |
7. Об’єкт конкурсу № 7 | - |
Разом | 4117,935 |
- Способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій
14.1. Способи: конкурсна пропозиція подається на ім’я організатора конкурсу особисто або через уповноважену належним чином особу секретарю конкурсної комісії (за його відсутності – іншій особі, уповноваженій здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу) чи надсилається поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) у запечатаному конверті, на якому зазначаються повне найменування і місцезнаходження організатора конкурсу, дата та час проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків міста Суми, номер та назва об’єкта конкурсу, найменування/прізвище, ім’я, по батькові учасника конкурсу, його місцезнаходження (у разі наявності різниці між юридичною адресою та фактичним місцезнаходженням учасника – вказувати окремо кожну адресу), контактні номери телефонів учасника конкурсу.
14.2. Місце: конкурсна пропозиція подається учасником конкурсу на адресу департамента інфраструктури міста Сумської міської ради – 40030, м. Суми, вул. Горького, буд. 21, ІІІ поверх, каб. 301.
14.3. Кінцевий строк подання конкурсних пропозицій, який не може бути менше тридцяти календарних днів з дати опублікування в друкованому засобі масової інформації повідомлення про проведення конкурсу: до 16:00 год. 01.07.2019.
- Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями
15.1. Місце: Виконавчий комітет Сумської міської ради, 40030, м. Суми, майдан Незалежності, 2, каб. 59.
15.2. Дата: 02.07.2019.
15.3. Час: 08.00 год.
- Подальші дії конкурсної комісії та інші організаційні питання проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Суми
16.1. Розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями здійснюється на наступний день після закінчення строку їх подання на засіданні конкурсної комісії у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення конкурсу, в присутності учасників конкурсу, що подали конкурсні пропозиції, або уповноважених ними осіб.
16.2. Відсутність учасника конкурсу або його уповноваженого представника під час процедури розкриття конкурсних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його конкурсної пропозиції.
16.3. Повноваження представника учасника конкурсу підтверджується одним із таких документів: випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, довіреністю із зазначенням зразка підпису представника учасника або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника конкурсу на участь у процедурі розкриття конкурсних пропозицій, засвідчені згідно з законодавством.
Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, який містить фотографію представника учасника.
Зазначені документи не запаковуються у конверт разом з іншими документами конкурсної пропозиції, а пред’являються секретарю конкурсної комісії безпосередньо перед запрошенням до процедури розкриття.
16.4. Під час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями конкурсна комісія перевіряє наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених конкурсною документацією, а також оголошує найменування (прізвище, ім’я, по батькові) та місцезнаходження кожного учасника конкурсу, ціну пропозиції щодо кожного багатоквартирного будинку, що входить до об’єкта конкурсу.
Усі відомості щодо розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями вносяться до протоколу засідання конкурсної комісії.
16.5. Під час розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія має право звернутися до учасників конкурсу за роз'ясненнями їх пропозицій.
16.6. За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсна комісія відхиляє їх за наявності визначених чинним законодавством України підстав.
Конкурсні пропозиції, які не було відхилено, оцінюються конкурсною комісією окремо щодо кожного об’єкта конкурсу за визначеною організатором конкурсу бальною системою та методикою оцінювання.
16.7. У встановлених законодавством випадках конкурсна комісія може прийняти рішення про визнання конкурсу таким, що не відбувся, у частині одного або декількох об’єктів конкурсу. У цьому разі організатор конкурсу протягом трьох робочих днів з дня його прийняття письмово повідомляє про це всіх учасників конкурсу, що подали конкурсні пропозиції, оприлюднює таке рішення на офіційному веб-сайті Сумської міської ради та протягом десяти календарних днів розміщує на офіційному веб-сайті Сумської міської ради оголошення про проведення конкурсу повторно і публікує в засобах масової інформації відповідне інформаційне повідомлення.
16.8. Рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсною комісією не пізніше десяти календарних днів з моменту розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями відповідно до встановленого чинними нормативними актами порядку.
16.9. Переможець конкурсу за кожним об’єктом конкурсу оголошується на засіданні конкурсної комісії, на яке запрошуються всі учасники конкурсу або уповноважені ними особи.
16.10. Підписаний протокол засідання конкурсної комісії є підставою для прийняття виконавчим комітетом Сумської міської ради протягом п’яти календарних днів з моменту його підписання рішення про призначення управителя.
16.11. Протягом п'яти календарних днів з дня прийняття виконавчим комітетом Сумської міської ради рішення про призначення управителя з переможцем конкурсу укладається договір про надання послуги з управління багатоквартирним будинком за наведеним у додатку 5 до конкурсної документації проектом, умови якого повинні відповідати умовам типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Умови договору про надання послуги не повинні відрізнятися від змісту конкурсної пропозиції (у тому числі ціни) переможця. Істотні умови договору протягом строку його дії можуть змінюватися виключно за погодженням сторін за підстав та в порядку, визначених договором.
Договір про надання послуги за кожним багатоквартирним будинком, що входив в об’єкт конкурсу, строком на один рік від імені співвласників багатоквартирного будинку підписує уповноважена особа виконавчого комітету Сумської міської ради, за рішенням якого призначається управитель: Сумський міський голова або у випадку його відсутності – інша уповноважена особа, яка виконує його обов’язки.
Інформація про управителя, з яким укладено договір про надання послуги, доводиться до відома співвласників багатоквартирного будинку шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Сумської міської ради, а також управителем у кожному конкретному будинку (на прибудинковій території), зокрема на інформаційних стендах у під’їздах будинків та біля них, відповідного оголошення. Оголошення має містити інформацію про повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) управителя, його контактні телефони, номер та дату укладання договору, ціну послуги.
__________ |
** Додатково дивитися пункт 2 наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.07.2018 № 190 «Про затвердження Обов’язкового переліку робіт (послуг), витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території». |
Адреса будинку | Поверховість будинку | Об’єкт конкурсу, з якого виключений будинок |
пр-кт М.Лушпи, 7 | 9 | об’єкт конкурсу № 1 |
вул. Харківська, 3 | 9 | об’єкт конкурсу № 1 |
вул. Харківська, 7 | 9 | об’єкт конкурсу № 1 |
пров. Пляжний, 6 | 2 | об’єкт конкурсу № 1 |
вул. Кузнечна, 5а (5) | 5 | об’єкт конкурсу № 1 |
вул. Прокоф’єва, 22 | 14 | об’єкт конкурсу № 1 |
вул. Харківська, 94 | 2 | об’єкт конкурсу № 2 |
вул. Н.Сироватська, 52 | 5 | об’єкт конкурсу № 2 |
вул. Холодногірська, 33/1 | 9 | об’єкт конкурсу № 4 |
вул. Реміснича, 19 | 9 | об’єкт конкурсу № 4 |
вул. Супруна, 3 | 5 | об’єкт конкурсу № 5 |
вул. Супруна, 6 | 5 | об’єкт конкурсу № 5 |
вул. Горького, 23/2 | 5 | об’єкт конкурсу № 5 |
вул. Горького, 41 | 5 | об’єкт конкурсу № 5 |
вул. Леваневського, 26 | 9 | об’єкт конкурсу № 5 |
вул. Троїцька, 13 | 3 | об’єкт конкурсу № 5 |
пр-кт Т. Шевченка, 34 | 9 | об’єкт конкурсу № 5 |
вул. Бельгійська, 34 | 5 | об’єкт конкурсу № 5 |
вул. Леваневського, 28 | 9 | об’єкт конкурсу № 5 |
вул. Іллінська, 12/2 | 9 | об’єкт конкурсу № 6 |
вул. Іллінська, 40 | 5 | об’єкт конкурсу № 6 |
вул. Ярослава Мудрого, 52 | 5 | об’єкт конкурсу № 6 |
вул. Лермонтова, 13 | 9 | об’єкт конкурсу № 6 |
вул. Шевченка, 2 кв.179-249 | 9 | об’єкт конкурсу № 6 |
пр-кт М.Лушпи, 5/25 | 10 | об’єкт конкурсу № 7 |
пр-кт М. Лушпи, 5/27 | 11 | об’єкт конкурсу № 7 |
пр-кт М.Лушпи, 44 | 9 | об’єкт конкурсу № 7 |