006.jpg

ТОВ «Енера Суми» пропонує споживачам електричної енергії низку зручних онлайн-сервісів.

Дистанційні канали взаємодії з клієнтами – зручні інструменти, які доступні 24/7 і дозволяють розв'язувати питання електропостачання за лічені хвилини.

Особистий кабінет – найпопулярніший клієнтський сервіс. Тут можна передати показники, побачити суму до сплати й розрахуватись за світло. Обсяги використаної електроенергії, історія платежів, сповіщення про можливі відключення – уся ця інформація є в акаунті споживача.

Мобільний застосунок «E-Svitlo» – аналог особистого кабінету, що завжди під рукою. Він адаптований для користувачів смартфонів. Додаток підтримує усі необхідні для споживача функції, як і вебверсія. Зокрема, щодо внесення показників, оплати, контролю споживання, завантаження платіжок, розрахунків. Сервіс дозволяє керувати необмеженою кількістю особових рахунків. Можна внести показники лічильника чи оплатити рахунок не тільки за себе, а й за рідних і близьких. Також в особистому кабінеті можна обрати спосіб отримання рахунку за електроенергію, зокрема, відмовитись від паперових платіжок і перейти на електронні. Останні дають можливість самостійно сформувати та звантажити платіжку, не чекаючи паперових рахунків; змогу контролювати баланс особового рахунка та витрати (інформація про розрахунки доступна в розділі «Історія оплат»). Онлайн-рахунок має таку ж юридичну силу, як і паперовий.

Портал ТОВ «Енера Суми» – якщо клієнт бажає сплатити за світло без будь-яких реєстрацій, авторизацій і без комісії, то найпростіше це зробити на Інтернет-порталі постачальника. Спершу необхідно обрати опцію «Сплачуй легко», далі вказати номер особового рахунка чи просто адресу, після чого буде відображена сума нарахувань, яку можна сплатити карткою або через GPay. Надіслати показники, розрахуватись за електроенергію, перевірити споживання, нарахування і платежі можна у будь-який час з комп'ютера чи смартфона. Крім того, доступна функція онлайн-звернення.