Надрукувати
Перегляди: 38

У Сумах організована робота кол-центрів у п’яти закладах охорони здоров’я.

Усі вони створені для підвищення рівня медичного обслуговування, розширення можливостей щодо його доступності та якості, покращення інформування і зв’язку між пацієнтами та лікарями. Пацієнт телефонує за єдиним номером, де фахівцем надається повна інформація чи консультація.

У таких довідкових службах можна дізнатися:

У КНП «Центр первинної-медико санітарної допомоги №1» кол-центр працює за телефонами 78-77-00 та (050)4702003, у робочі дні з 07:00 до 18:00, у вихідні та святкові дні – з 08:00 до 18:00. Пацієнти можуть звернутися з метою запису до лікаря, вирішення питань щодо обстеження та лікування.

У КНП «Центр первинної-медико санітарної допомоги №2» телефонна лінія працює кожного дня з 8:00 до 19:00, у вихідні та свята – з 8:00 до 16:00. Зателефонувати можна за номерами: амбулаторія №1 – 70-03-81, амбулаторія №2 – 78-80-13, амбулаторія №3 – 70-03-85, амбулаторія №4 – 70-03-84, амбулаторія №5 – 70-03-88. Також існує послуга переадресації з номера телефону однієї амбулаторії на номер телефону іншої амбулаторії.

У КНП «Центральна міська клінічна лікарня» впроваджено єдиний безоплатний номер – 70-13-00, куди можна телефонувати як зі стаціонарного, так і з мобільного телефонів. Кол-центр працює в цілодобовому режимі – 24/7. По вказаному номеру можна дізнатися будь-яку інформацію, яка стосується роботи лікарні. Дзвінок переадресовується автоматично за посиланнями:

Якщо пацієнт не зробив свій вибір – потрібно зачекати з’єднання з оператором.

У КНП «Клінічна лікарня №5» кол-центр почав працювати з 1 серпня за номером (0800)333105 у цілодобовому режимі.

У КНП «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» в червні поточного року відкрився колл-центр з багатоканальними телефонами та безоплатним дзвінком для пацієнта. Телефон кол-центру: (0800)333103. За цим номером може звернутися будь-який мешканець Сумської ТГ та Сумського району для отримання консультації, запису до профільного фахівця. Кол-центр працює цілодобово, включаючи вихідні та святкові дні. Набір номеру є безкоштовним як для стаціонарних, так і мобільних телефонів.

Усі дзвінки фіксуються та записуються. Якщо оператор зайнятий – пацієнту обов’язково перетелефонують.

Найактуальнішими на даний момент є питання щодо графіку прийому лікарів та вакцинації. Також пацієнти цікавляться інформацією щодо отримання медичної допомоги у вихідні дні, роботи лабораторії, укладання декларацій з лікарями тощо.