Надрукувати
Перегляди: 3259

Функція виявлення вільних житлових приміщень у будинках комунальної форми власності, їх облік, контроль рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 09.10.2018 № 526 покладена на департамент інфраструктури міста Сумської міської ради.

Система електронної реєстрації заяв на облік на покращення житлових умов відсутня, оскільки відповідно до п. 18 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів Української РСР та Укрпрофради від 11.12.1984 № 470 заява про взяття на квартирний облік подається до виконавчого комітету з визначеними документами, необхідними для розгляду питання постановки на квартирний облік.

Громадяни, взяті на квартирний облік, вносяться до книги обліку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень, яка повинна бути пронумерована, прошнурована та скріплена печаткою виконавчого комітету. З-поміж вказаних громадян складаються списки осіб на одержання житла.

Станом на 01.01.2024 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на обліку потребуючих поліпшення житлових умов перебуває 15724 родини, в тому числі 3378 осіб, які користуються правом першочергового одержання житла та 1331 особа, яка користується правом позачергового одержання житла.

Станом на 01.01.2024 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на кооперативному обліку перебуває 9293 родина, в тому числі 3435 осіб, які користуються правом першочергового одержання житла та 128 осіб, які користуються правом позачергового одержання житла.

Станом на 01.01.2023 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на обліку потребуючих поліпшення житлових умов перебуває 15864 родини, в тому числі 3449 осіб, які користуються правом першочергового одержання житла та 1345 осіб, які користуються правом позачергового одержання житла.

Станом на 01.01.2023 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на кооперативному обліку перебуває 9341 родина, в тому числі 3435 осіб, які користуються правом першочергового одержання житла та 128 осіб, які користуються правом позачергового одержання житла.
 

Станом на 01.01.2022 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на обліку потребуючих поліпшення житлових умов перебуває 15901 родини, в тому числі 3467 осіб, які користуються правом першочергового одержання житла та 1354 осіб, які користуються правом позачергового одержання житла.

Станом на 01.01.2022 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на кооперативному обліку перебуває 9341 родина, в тому числі 3435 осіб, які користуються правом першочергового одержання житла та 128 осіб, які користуються правом позачергового одержання житла.
 

Станом на 01.01.2021 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на обліку потребуючих поліпшення житлових умов перебуває 15972 родини, в тому числі 3516 особа, яка користуються правом першочергового одержання житла та 1399 осіб, які користуються правом позачергового одержання житла.

Станом на 01.01.2021 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на кооперативному обліку перебуває 9341 родина, в тому числі 3435 осіб, які користуються правом першочергового одержання житла та 128 осіб, які користуються правом позачергового одержання житла.
 

Станом на 01.01.2020 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на обліку потребуючих поліпшення житлових умов перебуває 15991 родин, в тому числі 3491 особа, яка користуються правом першочергового одержання житла та 1407 осіб, які користуються правом позачергового одержання житла.

Станом на 01.01.2020 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на кооперативному обліку перебуває 9540 родин, в тому числі 3435 осіб, які користуються правом першочергового одержання житла та 328 осіб, які користуються правом позачергового одержання житла.
 

Станом на 01.01.2019 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на обліку потребуючих поліпшення житлових умов перебуває 16012 родин, в тому числі 3399 громадян, які користуються правом першочергового одержання житла та 1418 громадян, які користуються правом позачергового одержання житла.

Станом на 01.01.2019 у виконавчому комітеті Сумської міської ради на кооперативному обліку перебуває 9340 родин, в тому числі 3436 громадян, які користуються правом першочергового одержання житла та 128 громадян, які користуються правом позачергового одержання житла.

Робота управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради у напрямку обліку, розподілу та приватизації житла відображена у Положенні про управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради, затвердженому рішенням сесії Сумської міської ради від 05.06.2019 № 5112-МР.

Рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 27.04.2017 № 176 створена громадська комісія з житлових питань при виконавчому комітеті Сумської міської ради і затверджено її склад.