Державою гарантовано надання пільг особам, які мають право на пільги (далі – пільговик), за зареєстрованим або фактичним місцем проживання. Право громадян на пільги за фактичним місцем проживання передбачено Положенням про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 № 117.
Комісію по розгляду питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика (далі – Комісія) створено при виконавчому комітеті Сумської міської ради.
Рішення про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (далі – Реєстр), інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, приймається Комісією протягом 30 днів з дня надання пільговиком останнього документу .
Факт проживання пільговика за заявленою адресою встановлюється в ході проведення обстеження помешкання за участю представників департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради (далі – департамент), члена Комісії та управителя/об’єднання співвласника багатоквартирного будинку, іншого уповноваженого суб’єкта (який залучається за згодою). Акт встановлення фактичного місця проживання пільговика є кінцевою підставою для внесення документів на розгляд Комісії.
Таким чином, для реалізації права на пільги за фактичним місцем проживання, пільговик особисто подає до департаменту за адресою: м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, каб. 135, робоче місце № 16 (режим роботи: з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00, в п’ятницю – до 16:00), телефони попереднього запису на прийом: 63-54-97, 60-45-06, 050-40-78-199, телефони для довідок – 60-44-25, 60-44-67, наступні документи:
- заява;
- довідка з органу соціального захисту населення за місцем реєстрації про те, що інформація про пільговика виключена з Реєстру у зв’язку зі зміною фактичного місця проживання, – за умови реєстрації пільговика поза територіальними межами міста Суми;
- копія паспорту 1, 2 сторінки, сторінка з даними про реєстрацію місця проживання;
- копія реєстраційного номеру облікової картки платника податку, за винятком випадків, коли особа відмовилася від отримання такого номеру через релігійні переконання, що підтверджується відповідними документами;
- копія пільгового посвідчення.
Довідково повідомляємо, що станом на 01.07.2018 до департаменту подано 67 пакетів документів, із яких 49 було розглянуто Комісією та прийнято рішення про включення до Реєстру інформації про адресу фактичного місця проживання пільговиків, 4 особи відмовилися від розгляду заяв з різних причин.