Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їхніх сімей», за колишніми працівниками міліції, у тому числі пенсіонерами, а також членами їхніх сімей, іншими особами зберігаються пільги, компенсації і гарантії, передбачені Законом для колишніх поліцейських, членів їхніх сімей, інших осіб.
В той же час, Законом не передбачено пільги на житлово-комунальні послуги для колишніх поліцейських, членів їх сімей, інших осіб.
Додатково повідомляємо, що особа, яка втратила право на пільги, може скористатися допомогою з боку держави шляхом визначення свого права на субсидії.
Для визначення права на призначення субсидії будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (або осіб, які винаймають житло на підставі договору найму або оренди) подає до управління соціального захисту населення Сумської міської ради (далі - управління) наступні документи:
- заяву про призначення житлової субсидії;
- декларацію про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії;
- довідки про доходи – у випадку, якщо за бажанням громадян субсидія призначається на основі середньомісячного доходу за три місяці, що передують місяцю, з якого призначається субсидія, а також у разі зазначення у декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у Державній фіскальній службі України, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом управлінням.
Прийом документів з питань призначення житлових субсидій, проводиться спеціалістами управління за попереднім записом у громадських приймальнях управління з понеділка по четвер з 8-00 до 18-00 та у п’ятницю з 8-00 до 17-00 (без перерви на обід):
- вул. Харківська, буд. 35, каб. № 135 (тел. 60-46-04, 60-45-01), телефони інформатора для попереднього запису на прийом до спеціалістів: 63-54-97, 60-45-06;
- за місцем проживання громадян:
- вул. Охтирська, буд. 11 (тел. 79-31-62);
- вул. Інтернаціоналістів, буд. 21 (тел. 60-44-21);
- вул. 40 р. Жовтня, буд. 49 А (т. 79-31-52),
- у консультативних пунктах при:
- управлінні «Центр надання адміністративних послуг» (вул. Горького, буд. 21) з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15, у п’ятницю з 8-00 до 16-00, перерва на обід з 12-00 до 13-00;
- ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр» (вул. Гагаріна, буд. 2) з понеділка по п’ятницю з 8-00 до 17-15, перерва на обід з 12-00 до 13-00.
Документи можна надіслати до управління поштою за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35.
Телефони «гарячої» лінії для консультацій – 60-46-04, 60-45-01