Надрукувати
Перегляди: 3920

Звертаємо Вашу увагу, що ті домогосподарства, які одержували субсидію впродовж опалювального сезону 2015-2016 років, та ті, які вже одержують її зараз, жодних документів подавати не повинні.
Після закінчення терміну отримання субсидії департамент самостійно здійснить розрахунок субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді.

На наступний період необхідно звертатися:
- у разі зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні (будинку);
- пенсіонери, які на момент звернення не мають інших доходів, крім пенсії;
- якщо будь-хто із зареєстрованих осіб (які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням здійснив купівлю або оплатив послуги (одноразово) (крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності), на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень;
- для призначення субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу ( як і раніше, призначається на календарний рік);
- заявники, які отримували виплати в порядку відшкодування шкоди, заподіяної працівникові за ушкодження його здоров'я, що пов'язане з виконанням ним трудових обов'язків;
- пільговики, які припиняли субсидію в неопалювальний період за заявою;
- врахування 1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, у яких заробітна плата менша мінімальної (враховувалося 2 прожиткових – тепер 1);
- якщо розмір плати за ЖКП протягом опалювального періоду був 0.00 грн;
- за наявності договору найму (оренди). Головна умова для орендарів - нарахування плати за ЖКП. При цьому не вимагається відкриття особових рахунків на сплату послуг на особу, яка орендує житло.
Документи для призначення субсидії можна подавати особисто, направляти листом на адресу департаменту або в електронному вигляді (у тому числі з використанням електронного цифрового підпису). У разі його відсутності – субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк.
Ще раз наголошуємо на тому, що громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про зміну складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендарі - про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, купівлю товарів або оплату послуг, шляхом подання відповідних документів.
У вересні 2016 року, відповідно до Постанови КМУ № 534 від 23.08.2016 року організаціями-надавачами послуг з опалення та газопостачання проведено повернення до бюджету невикористаних сум субсидій для відшкодування витрат на оплату послуг. Ці суми відображені в платіжних документах, які громадяни отримали в жовтні поточного року. За роз’ясненнями стосовно цього питання звертайтесь за телефонами:
ПАТ « Сумське НВО» 77-04-07, 77-04-08
ТОВ « Сумигаз Збут» «гаряча лінія» 0-800-507-309
ТОВ « Сумитеплоенерго» 70-19-00