Департамент соціального захисту населення нагадує, що кожен студент, який навчається на денній формі навчання та зареєстрований в гуртожитку, має право на отримання субсидії – адресної безповоротної допомоги зі сплати житлово-комунальних послуг.
Інформуємо, що отримання студентами субсидії на відшкодування оплати за проживання у гуртожитку має певні особливості.
Тож, студенти, які навчаються на денній формі та зареєстровані в гуртожитках, мають право звернутись до департаменту для оформлення житлової субсидії, при цьому реєстрація за місцем проживання визначається на 1-е число місяця.
У разі первинного звернення субсидія буде призначена з місяця звернення по квітень 2022 року.
Варто зазначити, що на можливість призначення субсидії впливає:
- наявність у власності транспортного засобу, з дати випуску якого минуло менше п’яти років або більше ніж одного транспортного засобу, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа);
- купівля або набуття права власності в інший законний спосіб – земельної ділянки, квартири (будинку), транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів та інших товарів довгострокового вжитку), оплата послуг протягом 12 місяців перед зверненням на суму, яка перевищує 50 тис. грн.;
- наявність у власності більше одного житлового приміщення (квартири, будинку), крім житлових приміщень, які перебувають у спільній частковій або сумісній власності, а також ті, які знаходяться у сільській місцевості;
- наявність депозитного банківського рахунку на суму, яка перевищує 100 тис. грн..;
- здійснення операції з купівлі безготівкової/готівкової іноземної валюти, банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тис. грн..
Для осіб, які досягли 14-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи, для обчислення субсидії до середньомісячногого сукупного доходу враховуються фактичні розміри доходів – як правило, це стипендія та інші соціальні виплати.
Для студентів, які навчаються на денній формі та не мали доходів (навчались за контрактом або втратили право на отримання стипендії за результатами семестрового контролю), буде враховано щомісячно 0,5 розміру мінімальної заробітної плати станом на кінець періоду, за який враховуються доходи (на 30.06.2021 – 3000,00 грн.).
Наприклад, при зверненні у вересні-жовтні 2021 року будуть враховуватись доходи за період з 01.01.2021 по 30.06 2021.
Додатково зазначаємо, що заяву та декларацію для призначення субсидії можна направити поштовим відправленням на адресу департаменту (40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35) або залишити в спеціальній скриньці, розташованій при вході до адмінбудівлі департаменту (вул. Харківська, буд. 35).
Також нагадуємо, що житлову субсидію можна оформити, скориставшись послугою «електронний сервіс» на офіційному веб-сайті Міністерства соціальної політики www.msp.gov.ua в розділі «е-сервіси».
Для оформлення електронних заяв без особистого звернення необхідно перейти за наступним посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua/.
На заяву та документи, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника.
При виникненні запитань при заповненні документів скористайтеся зразками за посиланням https://dszn.smr.gov.ua/blanki-zayav-ta-deklaratsij/.
За більш детальною інформацією ви можете звернутись за багатоканальним телефоном: 788-888, а також телефонами для консультацій 787-120, 787-122, 787-123, 050-407-81-99.