Нагадуємо, що з травня 2021 року житлова субсидія надається громадянам виключно в грошовій готівковій формі:
- через поштове відділення за місцем проживання;
- на рахунок, відкритий в банківській установі.
Для того, щоб повторно отримати кошти житлової субсидії необхідно надати до департаменту відповідну заяву та недоотримані кошти будуть виплачені в наступному місяці.
В період дії карантину заяву можна подати наступним чином:
- направити поштовим відправленням за адресою: вул. Харківська, 35, м.Суми, 40035;
- залишити в скриньках, що розташовані на вході адміністративної будівлі департаменту соціального захисту населення (вул. Харківська, 35) та в територіальному підрозділі ЦНАП (вул. Романа Атаманюка, 49а).
Для уникнення випадків неотримання житлової субсидії, рекомендуємо вчасно звертатися на поштове відділення (з 4 по 24 кожного місяця) та, у разі зміни форми виплати (через банківську установу), вчасно повідомляти департамент.
За більш детальною інформацією можна звернутись за телефоном: 788-888, телефони для консультацій 787-120, 787-122, 787-123, 050-407-81-99.