Громадяни не мають права на отримання житлової субсидії, у яких будь-хто із складу сім’ї на 1 число місяця, з якого призначається субсидія, має на депозитному банківському рахунку або рахунках більше 100 тисяч гривень.
При призначенні житлової субсидії не враховуютьсядепозити до 100 тисяч гривень та доходи від їх розміщення.
Наявність депозиту більше 100 тис. грн. не позбавляє права отримання субсидії на весь опалювальний (неопалювальний) період: можна звернутися за призначенням субсидії після вирішення питання зняття необхідної суми депозиту з банківського рахунку. Наприклад, станом на 01.01.2022 на банківському рахунку був депозит більше 100 тис. грн. і необхідну суму буде знято до кінця місяця – на рахунку залишиться депозит менше 100 тис. грн. Отже, з 01.02.2022 вже можна звертатися з новим пакетом документів для призначення житлової субсидії.
Документи для призначення субсидії мешканці громади можуть:
- залишити в скриньках департаменту, розміщених у фойє адміністративної будівлі по вул. Харківська, буд. 35, в приміщенні територіального підрозділу ЦНАП по вул. Романа Атаманюка, буд. 49А;
- надіслати поштою до департаменту (вул. Харківська, буд. 35, м. Суми, 40035);
- подати в електронній формі через портал ДІЯ (https://diia.gov.ua/services/zvernennya-na-priznachennya-zhitlovih-subsidij-v-elektronnij-formi).
Бланки заяв та зразки заповнення документів – за посиланням https://dszn.smr.gov.ua/zrazki-zayavi-ta-deklaratsiyi-dlya-zhitlovoyi-subsidiyi/.
За роз’ясненнями з питань оформлення житлової субсидії можна звернутися за телефонами 788-888, 787-120, 787-122, 787-123, 050-407-81-99.