Інформуємо, що для призначення житлової субсидії з травня без звернень громадян, департамент в автоматичному режимі збирає інформацію, необхідну для її продовження на наступний термін (доходи громадян з липня по грудень 2021 року, заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг тощо).
Тож, після отримання зазначеної інформації буде прийматись рішення про призначення, непризначення, відмову в призначенні житлової субсидії по кожному отримувачу індивідуально.
Звертаємо увагу, що однією з причин відмови в призначенні житлової субсидії є наявність на 1 травня 2022 року простроченої понад 3 місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, строк позовної давності якої не минув і загальна сума якої перевищує 680 грн.
Станом на 20.05.2022 департаментом вже отримано інформацію від надавачів послуг по 1622 домогосподарствам, які мають таку заборгованість.
Винятком, коли заборгованість не впливає на призначення субсидії, є:
- наявність заборгованості за послугу з постачання та розподілу природного газу;
- не забезпечено фінансування Мінсоцполітики житлових субсидій таким громадянам.
!!! Проте, якщо ж заборгованість зі сплати комунальних послуг виникла, і неопалювальний сезон вже розпочався (з травня по вересень), все одно є можливість оформити субсидію.
Житлова субсидія буде призначена з початку неопалювального сезону, якщо впродовж двох місяців від його початку будуть надані один з таких документів:
- документальне підтвердження сплати заборгованості;
- укладений договір про її реструктуризацію;
- ухвала про відкриття провадження у справі щодо оскарження заборгованості в судовому порядку.
Якщо зазначені документи буде подано пізніше ніж за дві місяці після початку неопалювального сезону, то субсидію буде призначено після подання нової заяви та декларації ( https://dszn.smr.gov.ua/zrazki-zayavi-ta-deklaratsiyi-dlya-zhitlovoyi-subsidiyi/ ).
Телефони для консультацій: 788 - 888 (багатоканальний), 050-407-81-99, 050-407-80-02.