Постановою Уряду від 16.09.2022 № 1041 внесено зміни до порядків надання житлових субсидії та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.
Зокрема, передбачено передачу з 01.12.2022 повноважень з призначення та виплати житлових субсидій від структурних підрозділів з питань соціального захисту населення до органів Пенсійного фонду України.
Урядом розширено способи подачі документів на призначення житлової субсидії.
Заяву та декларацію на призначення житлової субсидії можна подати:
- особисто до громадської приймальні департаменту (вул. Харківська, буд. 35); або до спеціаліста департаменту, який здійснює прийом на віддаленому робочому місці в управлінні «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» Сумської міської ради (вул. Горького, буд. 21);
- особисто або поштовим відправленням до підрозділів Пенсійного фонду;
- особисто до Центру надання адміністративних послуг;
- через вебпортал електронних послуг, мобільний додаток Пенсійного фонду України, портал Дія;
- через офіційний вебсайт Мінсоцполітики.
Звертаємо увагу, що заяви та декларації на призначення житлових субсидій надіслані поштовим відправленням до департаменту, з грудня 2022 року не приймаются.
Основними документами для призначення житлової субсидії є заява та декларація, інші документи є додатковими та подаються виключно за потребою.
Інформацію щодо призначення та розміру субсидії можна дізнатися на сайті Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій https://subsidii.ioc.gov.ua.
Детальну інформацію з даного питання можна отримати за телефонами: 788-888, 787-123, (050)4078199; (050)4078002.