З початку 2016 року до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради на телефон «гарячої» лінії звернулося 6766 особи з питання оформлення житлової субсидії та інших видів соціальної допомоги.
Питання, з якими найчастіше звертаються громадяни до департаменту:
- порядок надання субсидії на новий термін;
- соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, на які надається субсидія, та порядок розрахунку житлової субсидії;
- види доходів, які враховуються для призначення субсидії;
- правильність оплати житлово-комунальних послуг з урахуванням розміру призначеної субсидії;
- порядок призначення та методика обчислення сукупного доходу сім’ї для допомоги на дітей одиноким матерям та тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме.
Актуальним залишається питання щодо переліку документів для призначення всіх видів соціальної допомоги. Також проводяться консультації щодо правильності заповнення заяв та декларацій.
Нагадуємо, що для Вас працюють телефони «гарячої» лінії департаменту: 60-46-04, 60-45-01 в робочі дні з 8:00 до 18:00 та щосуботи 60-46-04 з 8:00 до 13:00, 60-44-46 з 8:00 до 12:00.