Департамент соціального захисту населення здійснює призначення субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (надалі – субсидія).
Для того, щоб визначити своє право на призначення субсидії необхідно подати до департаменту заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням субсидії.
Документи можна подати особисто до громадської приймальні за адресою: вул. Харківська, 35, каб. 135 або надіслати поштою (40035, м. Суми, вул. Харківська, 35). Телефони «гарячої» лінії для консультацій 60-46-04, 60-45-01. Телефони для попереднього запису на прийом до спеціалістів 63-54-97, 60-45-06.
Також документи можуть бути подані в електронній формі через офіційний веб-портал Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування з накладенням електронного цифрового або електронного підпису, створеного шляхом додавання до заяви в електронній формі ідентифікаційних даних декларанта, підтверджених у процесі автентифікації з використанням електронної системи ідентифікації, що використовує базу клієнтських даних банків.
Звертаємо увагу, що субсидія призначається зареєстрованій в житловому приміщенні особі один раз на рік на основі річного сукупного доходу осіб, прописаних у житловому приміщенні, за попередній календарний рік.
Розмір субсидії визначається як різниця між вартістю плати за скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо і комунальних послуг за рік у межах норм споживання та обсягом визначеного платежу.
При цьому субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з місяця звернення за її призначенням до кінця поточного року.