Департамент соціального захисту населення Сумської міської ради звертає увагу населення, що для розрахунку субсидії отримується необхідна інформація від житлово-експлуатаційних організацій, житлово-будівельних (житлових) кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирного будинку та організацій, що надають житлово-комунальні послуги, Пенсійного фонду України та Державної фіскальної служби України тощо.
Відповідно до пункту 8 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово- комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється виходячи з доходів, нарахованих особам, які досягли 14-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи.
На момент подачі документів для отримання житлової субсидії більша кількість членів сім’ї не досягли 14-річного віку та не мали паспорта громадянина України.
Однак, для отримання інформації про доходи, необхідної для проведення автоматичного розрахунку субсидії на наступний період, програмний комплекс потребує коректно внесених персональних даних особи під час обміну інформацією.
Оскільки отримання паспорта громадянина України це зміни в персональних даних, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії, для оперативності отримання інформації про доходи членів домогосподарства від Державної фіскальної служби України при наступному розрахунку субсидії з травня 2018 року, отримувачам житлової субсидії необхідно повідомити департамент про зміни персональних даних зареєстрованих осіб, в тому числі прізвищ, реєстраційного номеру облікової картки платника податку, паспортних даних (в тому числі, паспорту громадянина України у формі ID - картки).
Своєчасне інформування про вищезазначені зміни дозволить забезпечити прискорення призначення субсидії на наступний термін.
Враховуючи вищезазначене, будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб повинен надати департаменту інформацію про зміни персональних даних осіб, які зареєстровані в житловому приміщенні, з метою подальшої реалізації права на призначення житлової субсидії.
Прийом здійснюється в громадській приймальні департаменту за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35 (режим роботи приймальні: з понеділка по четвер – з 8-00 до 18-00, в п’ятницю – з 8-00 до 17-00, в суботу – з 8-00 до 13-00) та на віддалених робочих місцях за місцем проживання громадян: м. Суми, вул Охтирська, буд. 11, вул. Інтернаціоналістів, буд. 21, вул. Романа Атаманюка, буд. 49 А (режим роботи приймалень: з понеділка по четвер – з 8-00 до 17-15, в п’ятницю з 8-00 до 16-00, перерва на обід з 12-00 до 13-00).