002.jpg

Робота зі зверненнями громадян в Сумському об'єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області спрямована на забезпечення реалізації права громадян на звернення, подальше підвищення якості їх обслуговування і створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” та інших нормативно – правових актів.
Протягом І кварталу 2016 року до управління з різних питань звернулося 14635 громадян.
Серед основних питань, які були порушені відвідувачами, - роз’яснення діючого пенсійного законодавства, порядок призначення (перерахунку) та виплати пенсій, видача довідок про доходи тощо.
З письмовими зверненнями за І квартал 2016 року до управління звернувся 151 громадянин, що на 5 більше, ніж за аналогічний період попереднього року (у І кварталі 2015 року — 146).
Крім того, у І кварталі 2016 року через електронну послугу Веб-портал Пенсійного фонду України та державну установу “Урядовий контактний центр” до управління надійшло 7 звернень від мешканців м. Суми.
На особисті прийоми громадян з різних питань до фахівців управління звернулося 14367 громадян.
З метою оперативного вирішення питань, що турбують мешканців міста, в управлінні постійно діють вісім “гарячих” телефонних лінії, за якими протягом січня — березня 2016 року були надані роз'яснення та консультації 110 громадянам.
Усі звернення були уважно розглянуті в установлені чинним законодавством строки, громадянам надані вичерпні відповіді.