Надрукувати
Перегляди: 2350

Для тих пільговиків, які не виявили бажання отримувати пільги готівкою, застосовується механізм безготівкового надання пільг, який здійснюється без участі пільговиказа наступною схемою:

Пільговик може визначити іншу послідовність перерахування коштів за послуги (витрати) шляхом подання відповідної заяви до департаменту.

Інформація про послуги, по яким не було проведено оплату направляється АТ «Ошадбанк» пільговику шляхом смс-повідомлення, які пільговики отримують після 18 числа. В смс-повідомленні буде зазначена сума, яку пільговику необхідно доплатити по кожному виду послуг.

Особистий кабінет пільговика знаходиться на офіційному веб-сайті  АТ «Ощадбанк» (www.oschadbank.ua), увійти до якого можна через «інші розділи» – «безготівкова монетизація пільг і субсидій» – «фіз. особам» – «особистий кабінет субсидіанта/пільговика», де  пільговик має можливість переглянути наступну інформацію: суми нарахованих пільг, суми перерахованих пільг, стан розрахунків з підприємствами- надавачами послуг, суми нарахувань за спожиті послуги, а також залишок пільгових коштів на обліковому записі.

Після закінчення опалювального сезону суми невикористаних пільгових  коштів, що відображені на облікових записах пільговиків, які утворилися станом на 1 червня, АВТОМАТИЧНО перераховуються з рахунку для виплати пільг на наявні поточні рахунки пільговиків в АТ «Ощадбанк».

У разі ж відсутності відкритого рахунку в АТ «Ощадбанк» особам, які отримують пільги у грошовій безготівковій формі, необхідно звернутися із заявою до АТ «Ощадбанк» та оформити його відкриття в порядку, визначеному банком.

Важливо! При відсутності звернень пільговиків щодо виплати залишків коштів, відповідні суми пільг 20 грудня поточного року повертаються до державного бюджету.