001.jpg

На засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування Сумської міської ради, яке відбулось у перший вівторок жовтня, було підведено підсумки роботи дорадчого органу за січень-вересень 2021 року.

Так, з початку року організовано проведення 8 засідань опікунської ради, на яких розглянуто 41 заяву громадян щодо встановлення опіки над повнолітніми особами в разі визнання їх судом недієздатними; призначення опікунів особам, які визнані недієздатними; надання дозволів на вчинення правочинів від імені та на ім’я недієздатних осіб; скарги на дії опікуна. За результатами розгляду надано 39 відповідних пропозицій органу опіки та піклування Сумської міської ради, на підставі яких прийнято 8 рішень виконавчого комітету Сумської міської ради.

Згідно з наданими пропозиціями підготовлено та направлено до судових органів 33 клопотання щодо кандидатур опікунів; 8 опікунів призначено рішеннями виконавчого комітету Сумської міської ради.

Представники опікунської ради як заінтересовані особи залучались до участі в 77 судових засіданнях. Як наслідок, над 21 особою встановлено опіку вперше, 9 – подовжено терміни перебування під опікою.

На сьогоднішній день в органах суду перебувають на розгляді 11 заяв щодо визнання громадян недієздатними, 2 - з питань захисту майнових прав недієздатних осіб.

Відповідно до законодавства здійснюється контроль за виконанням опікунами обов’язків по забезпеченню належного утримання 425 недієздатних повнолітніх осіб, що обліковуються в реєстрі, який оновлюється та підтримується в актуальному стані. Централізований банк даних з проблем інвалідності доповнюється інформацією про підопічних та їх опікунів.

Згідно із затвердженими графіками з початку року проведено обстеження житлово-побутових умов 365 недієздатних осіб.

З початку року надано методичну допомогу з питань опіки та піклування 547 громадянам.

Виплачено одноразову матеріальну допомогу відповідно до програми Сумської міської територіальної громади «Милосердя» 5 опікунам, у яких під опікою перебуває по 2 повнолітніх недієздатних особи, в загальній сумі 17,7 тис. грн.

Нагадуємо, що засідання опікунської ради проводяться кожен перший вівторок місяця, допомогу з питань, що входять до компетенції опікунської ради, можна отримати за багатоканальним номером 788-888 та додатковим телефоном 787-147. Подати документи, у період дії карантинних заходів, можна через електронні сервіси (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.) або шляхом поштового відправлення за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, чи залишити у спеціальних скриньках, які розташовані при вході у адмінбудівлю по вул. Харківcька, 35».