04 березня 2015 року Урядом ухвалено постанову № 79 «Про деякі питання оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції», якою визнано за доцільне здійснити перевірку та уточнення даних, наданих підрозділам соціального захисту переселенцями щодо їх фактичного місця проживання. Організацію такої роботи покладено на Державну міграційну службу України. З метою уникнення черг при наданні адміністративних послуг, Урядом прийнято рішення щодо залучення до здійснення перевірок працівників підрозділів МВС, представників інших органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування.
Протягом 10 денного строку з моменту видачі довідки органом соціального захисту, переселенці мають звернутися до підрозділу міграційної служби за місцем фактичного проживання та повідомити адресу. Після перевірки даних, до довідки протягом трьох днів буде проставлено відповідний штамп про реєстрацію місця проживання. У разі зміни адреси фактичного місця проживання, переселенці протягом 10 днів мають повідомити міграційну службу про такі зміни
Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи без внесення до неї підрозділом державної Міграційної служби відмітки про реєстрацію місця проживання/перебування не буде дійсною.