7 листопада 2014 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей» (далі - Постанова №595).
Постановою передбачено, що прийняття заяв про переведення пенсійних справ, призначення пенсій, виплату допомоги на поховання, недоотриманої пенсії від осіб, місце проживання яких зареєстровано на територіях проведення антитерористичної операції, здійснюється лише на підставі довідки про взяття на облік як тимчасово переміщеної особи, яка видається органами соціального захисту відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 року №509 «Про запровадження обліку осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції»
Пенсіонер має особисто звернутися до управління Пенсійного фонду України, подати заяву про запит пенсійної справи і вищезазначену довідку. У випадках, коли довідка видана не тим територіальним органом, на території якого розташовано управління Фонду, до якого звернулася особа із заявою, необхідно буде звернутися за видачею нової довідки.
Пенсіонери із числа переселенців, які на момент прийняття Постанови №595 уже перебували на обліку в Пенсійному фонді, будуть отримувати пенсію без перерв, у визначені законом строки в разі реєстрації в управліннях соціального захисту.