007.jpg

Відповідно до міської програми «Соціальна підтримка учасників антитерористичної операції та членів їх сімей» за рахунок коштів міського бюджету передбачено надання різних видів пільг та допомог учасникам антитерористичної операції, що мають зареєстроване місце проживання в місті Суми та які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах її проведення у складі добровольчих формувань, та яким не встановлено статус інваліда війни або учасника бойових дій відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (далі – добровольці).

Зокрема це надання:
- 75-процентної знижки плати за користування житлом (квартирна плата) та комунальними послугами (пільги розповсюджуються і на членів сім’ї добровольця, які зареєстровані та проживають разом з ним),
- одноразової матеріальної допомоги у розмірі 8 000,00 грн.,
- одноразової матеріальної допомоги на відшкодування вартості санаторно-курортного лікування у розмірі розрахованої Міністерством соціальної політики України середньої вартості путівки для розрахунку обсягів асигнувань структурним підрозділам з питань соціального захисту населення, для забезпечення учасників бойових дій з числа учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням,
- щомісячної адресної грошової допомоги на отримання транспортних послуг,
- щорічної разової матеріальної допомоги до 5 Травня у розмірі, передбаченому для учасників бойових дій.
Пропозиції щодо надання добровольцю пільг та допомог надаються Радою учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції при міському голові після розгляду документів, які підтверджують безпосередню участь добровольця в антитерористичній операції, перебуваючи безпосередньо в районах її проведення у складі добровольчих формувань.
Для отримання пільг та допомог доброволець звертається до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради (м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, каб. 135, робочі місця 13,14) з заявою та письмовою згодою на збір та обробку інформації про персональні дані, які необхідні для призначення пільг та допомог. До заяви додаються наступні документи:
- інформація про особовий рахунок, відкритий в уповноваженій банківській установі,
- копія паспорту з пред’явленням оригіналу,
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які мають відмітку у паспорті про відмову від прийняття такого номера) з пред’явленням оригіналу,
- документ, що підтверджує реєстрацію місця проживання в місті Суми,
- довідка для одержання путівки на санаторно-курортне лікування за формою 070/о (для отримання допомоги на відшкодування вартості санаторно-курортного лікування),
- витяг з протоколу Ради учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції при міському голові щодо пропозиції про надання добровольцю пільг та допомог з зазначенням яких саме.
За більш детальною інформацією звертатися до департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, каб. 135, робочі місця 13,14, каб. 202, тел. 60-45-27).