Внаслідок стабілізаційних та екстрених відключень електроенергії друга та третя квитанції щодо стану прийняття поданих страхувальниками заяв-розрахунків можуть надходити пізніше, ніж зазвичай.
Усі отримані заяви обробляються системою та фахівцями Фонду соціального страхування України у найкоротші терміни після відновлення електропостачання. Аби фінансування лікарняних і декретних допомог не сповільнювалось, наші фахівці опрацьовують заяви, щойно це стає можливим – зокрема, поза робочим часом.
Зверніть увагу! Свідченням того, що заява-розрахунок була відправлена успішно та буде опрацьована, є надходження першої квитанції. Якщо перша квитанція не надійшла, це може вказувати на неможливість системи отримати електронний документ, зокрема, через відсутність електропостачання. У такому випадку заяву-розрахунок необхідно направити повторно через деякий час.
Нагадаємо, прийняття заяв-розрахунків відбувається у декілька етапів: усі заяви проходять автоматизований контроль, ручну перевірку фахівцями ФССУ та верифікацію. Третина заяв-розрахунків містять помилки та можуть призвести до необґрунтованих видатків – фахівці Фонду виправляють кожну із них спільно із роботодавцями та дозволяють системі соціального страхування працювати ефективно.