Зарічний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Сумського міського управління юстиції інформує, що з метою оптимізації процесу надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та створення сприятливих умов для їх отримання запроваджено новий пілотний проект. На сьогодні відділи державної реєстрації актів цивільного стану Сумської області приймають участь у пілотному проекті щодо приймання заяв від громадян через мережу Інтернет. Дане нововведення дає Вам можливість подавати заяви у сфері державної реєстрації актів цивільного стану до відповідних відділів в онлайн-форматі.
Для того, щоб Ви могли скористатися даним сервісом, необхідно:
- зайти на сайт Міністерства юстиції України - https://minjust.gov.ua/;
- на даному сайті знайти вкладку «Електронні сервіси» та перейти у дане меню;
- після чого вибрати розділ «Кабінет електронних сервісів»;
- вибрати підрозділ «Державна реєстрація актів цивільного стану»;
- після чого Ви потрапите на Веб-портал, де зможете зареєструватися та зайти до електронного кабінету для подачі заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану в онлайн-форматі.
Відповідно до Порядку розгляду відділами державної реєстрації актів цивільного стану - учасниками пілотного проекту заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, поданих через мережу Інтернет, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 09.07.2015 № 1187/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 липня 2015 р. за № 813/27258, відділи державної реєстрації актів цивільного стану розглядають заяви фізичних осіб:
- про державну реєстрацію шлюбу,
- про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду,
- про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей,
- про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України,
- про зміну імені,
- про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану,
- про надання витягів,
- про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.