Надрукувати
Перегляди: 1483

Одним з пріоритетних напрямів діяльності Сумського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області є робота зі зверненнями громадян, яка спрямована на подальше підвищення якості обслуговування громадян, створення належних умов для реалізації права на звернення відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” та інших нормативно-правових актів.


Прийом громадян протягом І півріччя 2017 року проводився фахівцями управління відповідно до затверджених графіків, розміщених на інформаційних стендах управління та оприлюднених через засоби масової інформації.
Усього з початку 2017 року з різних питань на особисті прийоми до керівництва та фахівців управління звернулося 38172 мешканця м. Суми та Сумського району, що на 4748 осіб більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Крім цього, під час особистих виїзних прийомів керівництвом та спеціалістами управління було прийнято 488 осіб. Серед основних питань, які були порушені відвідувачами, - порядок призначення (перерахунку) пенсій, виплати пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, видача довідок тощо.
З письмовими зверненнями у І півріччі 2017 року до управління звернулася 281 особа, що на 18 менше, ніж за аналогічний період попереднього року. Отримано та розглянуто 19 запитів на отримання публічної інформації.
Через електронну послугу Веб-портал Пенсійного фонду України протягом І півріччя 2017 року до управління надійшло 35 звернень.
В управлінні продовжують працювати “гарячі” телефонні лінії, на які протягом зазначеного періоду за роз'ясненнями та консультаціями звернулося 306 громадян.
Усі звернення, які надходили до управління у І півріччі 2017 року, були уважно розглянуті у встановлені чинним законодавством терміни, громадянам надані вичерпні відповіді.