0010.jpg

Спеціалістами відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Сумської міської ради за 9 місяців 2018 року надано 571 усну консультацію з питань захисту прав споживачів, в тому числі телефоном, які зареєстровані належним чином.

Протягом 9 місяців 2018 року відділом отримано 130 письмових скарг на порушення Закону України «Про захист прав споживачів», розглянуто 138, вирішено на користь споживачів 117 скарг, або 85 % від розглянутих. Із загальної кількості одержаних звернень, на першому місці – скарги на неякісно надані послуги або порушення термінів виконання договорів – 48 скарг, або 37% від одержаних (проведення гарантійних та не гарантійних ремонтів побутової техніки, мобільних телефонів, виготовлення та встановлення дверей, металопластикових вікон, меблів). Друге місце посіли скарги на неналежну якість мобільних телефонів та побутової техніки – по 15 скарг, або 12 %. На третьому місці скарги на неналежну якість взуття – 13 скарг, або 10 % від одержаних та на порушення правил торгівлі – 13 скарг, або 10 % від одержаних (відмова у проведенні обміну неналежної якості товарів або повернення коштів.)

В результаті розгляду скарг та звернень, споживачам повернуто кошти за неналежної якості товари та послуги на загальну суму 74, 3 тис. грн.

Крім того, згідно зі зверненнями споживачів на неналежну якість товарів або не можливість використання товару за призначенням, проведено обмін товарів на суму 123,2 тис. грн.

Додаток