004.jpg

Міністерство юстиції України сьогодні впроваджує низку реформ, основною метою яких є покращення умов отримання адміністративних послуг для громадян і бізнесу. Серед таких механізмів – запровадження електронних онлайн-сервісів.

Завдяки використанню такого веб-інструментарію при реєстрації бізнесу, а також під час отримання витягів, виписок і довідок через сайт Міністерства юстиції спростить процедуру надання адміністративних послуг громадянам і бізнесу.

Відтепер отримати необхідні документи можна без електронного цифрового підпису та за дуже широким пошуковим критерієм.

 Нова система дає змогу самостійно сформувати необхідний документ, сплативши цю послугу банківською карткою. Вартість електронних документів на чверть нижча за паперові аналоги і становить лише 48 грн. 68 коп.

Зауважимо, що електронні довідки матимуть таку саму юридичну силу, як і будь-який документ, який раніше видавав реєстратор.

Пропонуємо до уваги сумчан презентацію, яка допоможе швидко скористатися новими онлай-сервісами Мінюсту.