003.jpg

Таке рішення на підтримку бізнесу було підготовлено Департаментом забезпечення ресурсних платежів та прийнято Сумською міською радою. Воно передбачає компенсацію витрат зі сплати єдиного соціального внеску (ЄСВ) на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за кожного нового найманого працівника, починаючи з місяця, в якому його було працевлаштовано.

Основними умовами участі в даній програмі є:

  • є суб’єктами мікропідприємництва або малого підприємництва відповідно до визначення статті 55 Господарського кодексу України (фізичні особи, у яких середня кількість працівників не перевищує 50 осіб та річний дохід не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро; юридичні особи, у яких середня кількість працівників не перевищує 50 осіб та річний дохід не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро);
  • створили нові робочі місця з урахуванням забезпечення оплати праці не нижче розміру мінімальної заробітної плати, визначеної в Законі України «Про Державний бюджет України» станом на початок відповідного року;
  • у яких відсутнє скорочення (зменшення) середньомісячної чисельності працівників та зменшення фонду оплати праці за попередні 12 місяців з моменту подачі заяви.
  • зареєстровані та ведуть господарську діяльність на території Сумської міської територіальної громади;
  • не перебувають у стані ліквідації, реорганізації;
  • у яких відсутня заборгованість щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів, а також відсутня заборгованість із сплати єдиного соціального внеску та/або страхових внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Механізм оформлення компенсації наступний. Щокварталу, через 40 календарних днів з дати завершення кварталу, Департамент подає до Головного управління Державної податкової служби у Сумській області запит щодо суб’єктів господарювання, які подали у звітному кварталі відповідні заяви. ГУ ДПС у Сумській області протягом 10 робочих днів з дати отримання запиту надає інформацію щодо кількості створених робочих місць у відповідних суб’єктів господарювання.

Після цього, Департамент протягом 10 робочих днів готує наказ про затвердження переліку учасників процедури компенсації та нарахування роботодавцям суми компенсації витрат зі сплати ЄСВ. На підставі цього здійснюється перерахування на відповідні банківські рахунки учасників.

Перерахування компенсації проводиться в межах видатків, передбачених у бюджеті Сумської міської територіальної громади.

Перелік документів для участі у даній програмі додається:

  • заява на ім’я Сумського міського голови;
  • заява на ім’я керівника ГУ ДПС України у Сумській області щодо згоди на передачу та обробку персональних даних;
  • витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • повідомлення про наявність або відсутність факту отримання державної допомоги та наміри щодо отримання компенсації частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування обласними, міськими, районними та міськрайонними центрами зайнятості.

Відповідні документи необхідно подати за адресою: м. Суми, майдан Незалежності, 2, кабінет 7.

Додатки:

  1. Рішення Сумської міської ради від 14 липня 2021 року № 1370-МР «Про затвердження Порядку компенсації роботодавцям витрат зі сплати єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новостворені робочі місця з бюджету Сумської міської територіальної громади»;
  2. Бланк заяви на ім’я Сумського міського голови;
  3. Бланк заяви на ім’я керівника ГУ ДПС України у Сумській області;
  4. повідомлення про наявність або відсутність факту отримання державної допомоги та наміри щодо отримання компенсації частини фактичних витрат, пов’язаних із сплатою єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування обласними, міськими, районними та міськрайонними центрами зайнятості.